הבחור המפולג והחשוב זלמן זלזניק, תלמיד ישיבת "קול תורה" בירושלים, נפטר אמש (רביעי) בגיל 32 לאחר מאבק ממושך במחלה הקשה. הלווייתו יצאה מהישיבה בבית וגן והוא נטמן בהר הזיתים.
זלזניק למד בישיבת "קול תורה" 15 שנה וידוע כתלמיד ששוקד על תלמודו ובעל אופי מיוחד. למרות הסבל הרב המשיך ללמוד בהתמדה ובמסירות, תמיד חייך לזולת והאיר את פני כל מי שפגש.
חבריו לספסל הלימודים תיארו אותו כאדם יוצא דופן שהצליח לשמח אחרים למרות קשייו האישיים, ושהמשיך בלימודי התורה עד רגעיו האחרונים.




















