כ"ק אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א מסר היום בבוקר (חמישי) לפני התפלה מסר ברור לאחד מבניו וציווה לפרסם.
אנו מביאים כאן את דברי קודשו כפי שנמסרו מפי בנו על מנת שיפורסמו לרבים: "זעקת היהדות הנאמנה היום כדי להביע כאב ומחאה, על עצם קיום השלטון המורד במלכות שמים. וגוזר גזירות על הדת זה יותר משבעים שנה. מרבים חילולי שבת ועוקרים את החינוך היהודי מילדי ישראל".
עוד אמר כ"ק אדמו"ר שליט"א: "ועל זה זעקתינו על ריבוי חילול השם בהתגברות הגזירות בשנים האחרונות ובמיוחד בגזירת הגיוס שמטרתם להשכיח תורה מישראל".
בהמשך דברי קדשו יצאה ההוראה הברורה: "ולכן כל מי שביכולתו להשתתף ביחד עם רבבות אלפי ישראל זה יהיה דבר גדול ויביא לביטול הגזירות והמתקת הדינים מכל בני ישראל, וגם אני אשתתף בעז"ה" עד כאן דברי קדשו.




















