עולם התורה והישיבות שרוי בדאגה עמוקה בעקבות תפנית חדה לרעה במצבו הבריאותי של ראש ישיבת בריסק, הגאון רבי אברהם יהושע סולובייצ'יק. לאחר שבועיים של אשפוז בעקבות ניתוח לבבי מורכב ולאחר שכבר נרשמה הטבה משמעותית שאפשרה את תחילת תהליך השחרור לביתו, חלה הידרדרות פתאומית ובלתי צפויה במצבו, שאילצה את הצוות הרפואי בבית החולים "הדסה עין כרם" להשיבו בדחיפות ליחידת הטיפול הנמרץ.
הציבור נקרא להתאחד ולעורר רחמי שמיים מרובים לרפואתו השלמה והמהירה של הגאון רבי אברהם יהושע בן עטיל, בתוך שאר חולי עמו ישראל.




















