קופת הצדקה הכללית בעיר ביתר עילית הצליחה לגייס בתוך זמן קצר כשניים וחצי מיליון שקלים לטובת עניי העיר וזאת באמצעות אנשי הצוות המומחים והפלטפורמה המנצחת לגיוס המונים של חברת “צ’רטי אקסטרה” אשר הפכה בתוך זמן קצר לחברה המובילה בתחום גיוס ההמונים.
קופת הצדקה הכללית בעיר ביתר עילית החליטה לצאת בקמפיין יוצא דופן למען עניי העיר הנאנקים תחת ההוצאות המרובות והגיעו לפת לחם למרבה הצער, בקופת הצדקה ישבו על המדוכה וחשבו כיצד לגייס את הסכום המרבי עם כמה שפחות הוצאות.
וכך יחד עם אנשי חברת “צ’רטי אקסטרה” הוחלט לצאת בקמפיין מקיף ברחבי העיר שידבר לכלל גווני וקהילות העיר ולהביא לתוצאה מקסימלית למען עניי העיר שיוכלו לפרנס ולהביא טרף לבני ביתם בצורה ראויה ומכובדת. הקמפיין המוצלח נזקף גם לזכותם של ראשי ומנהלי הקמפיין שבאופן חסר תקדים עשו מעל ומעבר למען עניי העיר בצורה מעוררת השתאות.
ראשי קופת הצדקה מספרים כי בחברת גיוס ההמונים “צ’רטי אקסטרה” לא מאמינים בקמפיין יקר ובאירועי יוקרה בכדי להגיע לתוצאה. “מצאנו אנשים חכמים עם אסטרטגיה מדויקת שגרמו לנו לעשות קמפיין מדויק וחכם עם הוצאות נמוכות במיוחד כאשר בסופו של יום הגענו למטרה האדירה בחסדי שמים למען עניי העיר”.
עוד אמרו בקופת הצדקה כי, “בחברת גיוס ההמונים הסבירו לנו שבכדי להגיע לתוצאה אין צורך לבזבז מיליוני שקלים על קמפיין ועל דינרים נוצצים. בסוף צריך לעשות קמפיין חד וממוקד שידבר לשטח וזה בדיוק מה שעשינו. הגענו בסיעתא דשמיא להצלחה מסחררת עם למעלה ממאתיים אלף בחודש של הוראות קבע. זהו סכום אדיר שייתן מענה לעניי העיר”.
בתוך כך, בעולם הצדקה והחסד מספרים על ביקוש שגובר מיום ליום לעריכת קמפיינים לגיוס המונים דווקא באמצעות “צ’ריטי אקסטרה” שבמעט מאוד מילים הוכיחה שהיא המנצחת בשוק כיום בזכות הפלטפורמה המקצועית. ראשי המוסדות מספרים כי הקמפיינים בחברת “צ’ריטי אקסטרה” זוכים להנהלה מקצועית במיוחד של אנשי החברה המוכשרים היודעים לנהל את הקמפיין מתחילת הדרך ועד לרגע האחרון כאשר בסופו של יום העלויות לניהול קמפיין בחברה יוצא במחיר נמוך משמעותית משאר הפלטפורמות שם גם אין את הליווי המקצועי של מנהלי הקמפיין.
יצוין כי חברת “צ’ריטי אקסטרה” הפועלת בעולם היהודי ונכנסה בשנה האחרונה לישראל, הוכיחה את עצמה כבעלת הפלטפורמה המוצלחת ביותר בשוק גיוס ההמונים. החברה מתהדרת באנשי מקצוע המומחים בגיוס המונים לצד טכנולוגיות שונות ומתקדמות שניתן למצוא רק בפלטפורמה המוצלחת של החברה.
בחברת “צ’ריטי אקסטרה” מציגים אנשי שם מקצועיים ומומחים במיוחד אשר מלווים לאורך הדרך את הקמפיין באסטרטגיה ובפרסום. מנהלי מוסדות תורה וחסד שערכו קמפיינים באמצעות צ’ריטי אקסטרה מספרים על הצלחה מיוחדת בזכות השאיפה למושלמות של החברה לצד פלטפורמה נוחה ומהנה לשימוש.