בית שמש

בית שמש בעין הסערה. קרדיט צילום: ישראל זאב לוונטהל

אבוטבול חתם: אין הקצאות לחרדים בשכונות מעורבות, 50% כספי פיתוח לליכוד

האם זו הסיבה בגינה נמנעה ש”ס עד כה מלפרסם את ההסכמים שחתמה מול אגודת ישראל בבית שמש? מה מסתתר בתוך ההסכם הקואליציוני של אבוטבול עם הליכוד? והאם נגזר על הציבור החרדי שגר בשכונות מעורבות בעיר להמשיך לסבול אם ינצח
  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • כל כך טעים שלא תאמינו שזה פרווה >>

    תוכן מקודם

  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

תנועת שקופית עתרה הבוקר לשופט נועם סולברג יו”ר וועדת הבחירות על מנת שיורה לרשימות המפלגות ש”ס, הליכוד, ואגודת ישראל לחשוף את ההסכמים שנחתמו לתמיכה בבחירות שיתקיימו ביום שלישי. בהתאם לחוק הבחירות קיימת חובה לפרסם הסכמים פוליטיים לפני הבחירות בתוך שלושה ימים ממועד חתימת ההסכם.

המועמד לראשות עיריית בית שמש משה אבוטבול, חתם על מסמך של הסכם לתמיכה בבחירות עם מפלגות אגודת ישראל והליכוד בבית שמש, אולם למרות שעל פי החוק יש לפרסם את ההסכמים הללו לאחר שלושה ימים לאחר חתימתם ולא יאוחר מיומיים לפני יום הבחירות, בחרו הצדים תחילה שלא לפרסם את ההסכמים.

לאחר העתירה החליטה תנועת הליכוד לפרסם את ההסכם, או אז התברר כי בהסכם הקואליציוני של משה אבוטבול עם סיעת הליכוד, נכתב מפורשות על רמה ה’2 ושכונת נווה שמיר כי “לא יוקצו שטחים חדשים ו/או מבני ציבור נוספים למגזרים שאינם תואמים את אופי השכונות הכלליות. למרות האמור לעיל עיריית בית שמש תיתן פתרונות ‘יצירתיים וייחודיים’ לציבור שהצטרף לשכונה במענה למקום תפילה ונושאי חינוך ילדים”.

גם בנוגע לשכונת בר אילן חתם אבוטבול כי “ימצאו פתרונות ראויים ‘ויצירתיים’ לנושא בניית מקום תפילה למגזר החרדי שהגיע לשכונת בר אילן, בעלת האופי הכללי בעיר ע”פ מתווה היועמ”ש של העירייה הממליץ על שטח חלופי הצמוד לקהילה האתיופית, אך לא על חשבונם”.

בסעיף הקודם אכן הודגש כי “עיריית בית שמש תקדם הקמת בית כנסת לקהילה האתיופית בשכונת בר אילן, לפי חזונו של קייס הדונה ולשביעות רצון הקהילה”.

על גני ילדים למאות משפחות הגרות בשכונה לא דובר כלל בהסכם, מקורות בשכונת בר אילן אומרים כי בבית הכנסת של האתיופים בשכונת בר אילן מתפללים מידי שבת כעשרים מתפללים, והם מבקשים לקבל הקצאה של שטח בגודל של כ-700 מ”ר.

כאשר בקהילה החרדית בבר אילן יש כמאתיים משפחות, ובית הכנסת שלהם כיום נמצא בדירה שכורה שאינה מכילה את המתפללים הרבים אפילו בקושי, ובנוסף קיים צו פינוי למקום.

בנוגע למצב בתחום החינוך לגיל הרך בשכונה, מידי יום צריכים ההורים לצעוד כעשרים דקות רגלית לשכונה סמוכה על מנת להגיע לגני הילדים, או לחילופין לממן הסעה פרטית מכיסם, זאת בשעה שמתחם גני ילדים הבאים בעיקרם מחוץ לשכונה קיים בלב השכונה, אולם הוא מוקצה לציבור הכללי על מנת שלא לפגוע חלילה בצביון השכונה.

וזה נוסח ההסכם שנחתם עם הליכוד:

בשקופית טענו הבוקר, כי בית המשפט העליון כבר קבע כי הסכם פוליטי שנחתם לפני הבחירות ולא מפורסם לציבור דינו בטלות. בתנועה מציינים כי לפי פרסומים בכלי התקשורת ההסכם שנחתם בין רשימת הליכוד לרשימת ש”ס אינו חוקי, וכולל בתוכו סעיף לפיו יש להפלות תושבים חרדים המתגוררים בעיר הוותיקה ובנווה שמיר בניגוד לכל דין.

בתנועת ש”ס הגיבו לבית המשפט ומסרו באמצעות עו”ד ישראל באך כי: “בין הצדדים להסכמים הקשורים במשיבה 1 לא הסתיימו כלל הסוגיות הפתוחות, אכן פורסם כי נחתמו הסכמים ואכן תועדו חתימת ההסכמים, יחד עם זאת ובפועל ההסכמים נותרו פתוחים נוכח סוגייה שנותרה תלויה ועומדת בין המשיבה 2 לצדדים נוספים. בשעות אלו הקצוות הפתוחים ככל הנראה יגיעו לסגירה וההסכמים יגיעו לסופית ומוחלטת ויהיה ניתן לפרסמם בהתאם להוראות החוק”.

“ש”ס התחייבו כי “עד לשעות ה ערב היום ,25.02.2024 המשיבה 1 תפרסם את ההסכמים כחוק, משעה שההסכמים
לא היו סופיים לא היה כל חובה לפרסמם נוכח כך כי הדברים נותרו תלויים ועומדים. לאור האמור ובפרט נוכח כך כי המשיבה 1 מודיעה בזאת כי ההסכם ככל ויסגרו בו כל הקצוות יועבר בהתאם להוראות החוק עד היום בערב, דין העתירה להידחות על הסף”.

בדיון בפני השופט סולברג התברר כי סיעת הליכוד פרסמה כבר את ההסכם עם אבוטבול ולכן התייתרה העתירה בעניינה.

אלא שבעניין ההסכם בין ש”ס-אבוטבול ואגודת ישראל השופט סולברג לא קיבל את הטיעון ופסק “מצאתי שהחובה לפרסם את ההסכם, ולו את חלקו שכבר התבצע, השתכללה. אי פרסום ההסכמים בנוגע לתמיכה באבוטבול – מקים עבירה על סעיף 45א. מכוח סמכותי לתת צו למנוע עבירה על הסעיף, אני מורה בזאת לש”ס לפרסם לאלתר את הסכמיה בעניין; אם תכרות הסכמים נוספים או תרחיב את ההסכם הקיים, תפרסם לאלתר את ההסכמים החדשים או את ההרחבה. אגודת ישראל תפרסם לאלתר את הסכמיה”.

בנוסף חייב סולברג את ש”ס ואוגדת ישראל בתשלום הוצאות לשקופית.

אבוטבול מסר בתגובה: “כשאני אכהן בע”ה כראש עיר הציבור החרדי בבית שמש יקבל את חלקו באופן מלא, זו תהיה בשורה גדולה אחרי חמש שנים בהן חלק ממי שהתיימרו לייצג את הציבור החרדי הפקירו אותו בעד הקצאות לקהילות מקורבות ונזידי עדשים.

ההרמוניה בין האוכלוסיות בעיר בית שמש תפרח אף היא. לכל הציבורים מגיע לחיות בעיר וכולם יקבלו את חלקם באופן ראוי ומבלי שצרכי ציבור אחד יפגעו באחר, וכפי שנהגתי בהיותי ראש עיר כשכלל האוכלוסיות הרגישו כי יש להן מקום ואיש לא הדיר את רעהו.

אני מבטיח לכולם, הצביון החרדי בעיר יישמר, ולא אצר את צעדיהם של אף קהילה חרדית באף שכונה בעיר. צריך לזכור שבצד השני הציעו לליכוד הכל כולל הכל, העיקר שלא יתמכו בי. בעז”ה מיד לאחר הבחירות אקים קואליציה רחבה יחד עם דגל התורה ושלומי אמונים, כולל תפקידים מכובדים ששמרנו עבורם, ויחד, נדאג לכלל תושבי העיר בצורה הטובה ביותר”.

מיותר לציין שגם בזמן כהונתו של אבוטבול כראש עיר נמנע מלתת הקצאות לחרדים בעיר הישנה בשכונת בר אילן.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

59 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

קלאס אין על השחיתות ותאוות השליטה של דרעי

שימו לב לסעיף 36, אם אבוטבול לא יעלה לסיבוב שני, שס מתחייבת לפעול בתיאום ובמשותף עם הליכוד, דהיינו הם יצטרכו לתמוך בסיבוב השני במי שהליכוד תומך בו
זה דעת תורה???
שהליכוד יחליט לך במי לתמוך???
מישהו חושב שיש איזה רב בש”ס שתומך בזה???
בושה וחרפה!!!!
נמכרנו כל תושבי בית שמש החרדיים, בידי גנב מורשע רודף שלמונים ותאב נקמה, שכל מה שמעניין אותו זה רק לנצח את האשכנזים ואת היריבים שלו, ולנקום במי שלא עזר לו להפיל את היריב שלו.
אוי לנו שכך עלתה בימינו.
חילול ה’ נורא שאין כדוגמתו!!!

ר’ מוישה, חבל לך, היזהר בגחלתן.
חשבת שאתה חכם עכשיו אין לך לא את השסניקים ולא את הליכוד.
נשאר עם 3 גורים 3 עצניקים וצרור דפים עבה…
הציבור איבד את האמון בך ובבוס שלך!
תחזור לחמם את מושב הכנסת…

אחרי זה אומרים לנו שגרינברג הוא “פשרן” ולא שואל את הרבנים

זה בסדר. אל תריבו.
בבית המשוגעים של הפוליטיקה יש מקום לכולם.

הלם! מי חשב שאריה דרעי יוכל לבגוד כך בציבור החרדי.
הוא מוכר את בית שמש בשביל נקמה.
איפה הרב עובדיה זצ”ל שיציל אותנו?

היום באשדוד שמעתי ג’ינגל בחירות שר בחדוה שהרב עובדיה חי!
לגבי השאלה המדויקת שלך “איפה הרב” – אין לי תשובה.

זה לא נקמה זה הדרך להרים את יהדות ספרד להוריד את אשכנז כמה שיותר למטה ולטפס על גביהם כמו שהם עושים כבר רבות בשנים

לעשות להם “כמו שהם עושים” – זו בדיוק ההגדרה של נקמה…
בלשון הקודש בכל אופן.
או אולי בש”סית יש פירוש אחר?

ואיפה היית שאחד מרבני דגל סגר עם משה ליאון שלא יתן בתי כנסת ובתי ספר בקריית יובל כדי שיקבל אישור הרחבה לישיבה שלו …
כולם דואגים לכיס וזה המסקנה אין אימון באף אחד

מקשקש בשכל
עובדה שכבר קיבלו המון בתי כנסת ובתי ספר בקרית יובל, לכל החוגים
כי ככה מתנהגים חרדים אמיתיים
להבדיל מהצבועים הבזויים של שס

אני נגד אבוטבול ודרעי,
אבל אתה ממש לא צודק בייחס לקית יובל (אגב מי שמכר את קרית יובל לחילונים היה בעיקר דרעי, דגל באו לזה כנתון אחרי שדרעי נתן את זה ביד קלה ממש לחילונים).

וואו השורה האחרונה זה שורת המחץ.

רק אני מרגיש שזו כתבה מגמתית?!

ממש לא

לא.
רק עיוור לא רואה, רק חירש לא שומע,
ורק מי שנגוע ואוהב זבל מתפלש בבוץ.

קשה לך עם עובדות?

למה בש”ס עדיין משווקים את הרב עובדיה זצ”ל בפירסומים. למה מחביאים את הרבנים של היום? אולי ספרדי זה לא קריטריון מספיק בשביל להיות גדול דור?

זה פורסם בהרבה מקומות…..

בסוף, כל אחד צריך לעשות כרבותיו.

ואת עיקרון זה, אף אחד לא יכול להזיז.

אתה צודק אולם יש הרבה אנשים שבכל הדברים רבותיהם הם אנשים מסויימים אצליהם הם התחנכו וכן את ילדיהם אולפ בבחירות פתאום יש רבנים אחרים וד”ל

לא כתוב שאין הקצאות. כתוב שיימצא פיתרון יצירתי. וגם אגודת ישראל שותפה להסכם.

אגודת ישראל
איזה אגודת ישראל
חסידות גור
שהכתירה כבר פעמיים ראש עיר בירושלים, שרדף את התושבים בשכונות המעורבות
הם בטח מאוד ידאגו להם

אז למה טרחתם לציין בכ”ז?
האמת, יש כ”כ הרבה דברים שמיותר לציין בכתבה הזו…

צריך להביא תגובה מסודרת מהרב אבוטבול
מרן הגר’’א סלים שליט”א תומך בו ואומר שהוא פועל לפי הנחיותיו
אבקש קצת הוגנות ולא מגמתיות תמורת מעט פרוטוט

מה שייך הוגנות
יש צילום מסך של ההסכם חתום בידי אבוטבול
והוא גם לא הכחיש את זה בתגובה שלו

מי שחושב שדרעי שואל את הרב סלים, או כל רב אחר, על ההסכמים שהשליחים שלו חותמים, תמים וטיפש

צריך לכתוב על הכתבה – מ’ = תוכן מקודם…

יאפסים אם היום בית שמש היא עיר חרדית זה בזכות משה אבוטבול ותנועת שס לולא הוא בית שמש היתה עיר חילונית למהדרין ע”ע בחירות 2014 ששם ניצחו בסיבוב שני על חודם של קולות וב2018 האשכנזים התאבי ידשקייט הלכו עם בלוך כי היה לה המון מה לתת לאשכנז אז רבי משה ורבי אריה אם זה מה שהיה נצרך לתת כדי לנצח ולהראות לליטאים המפוצצי ידשקייט שהם סך הכל חלק מהציבור החרדי ולא בעלי הבית של הציבור הזה אנחנו איתכם ובעז”ה ננצח ונרים את יהדות ספרד

כנראה נחתת הרגע מהמאדים .
הבניה החרדית בעיר בוצעה בעיקר ע’’י משה מונטג .
הבחירות היו ב 2013 (ולא 2014) ואז החרדים כבר היו רוב בעיר , אך יש הרבה קנאים שלא מצביעים ולכן ניצחו ברוב קטן .
ב2018 חלק מסוים מהחרדים הצביעו בלוך , מכיון שאבוטבול היה ראש עיר כושל בשתי הקדנציות שלו ורק בגלל המחשבה שהוא יביא קולות מהמגזר הכללי הציבו אותו בתפקיד , וחלק מהציבור , בפרט תושבי רמה ג’ , החליטו לא להצביע לו .
המשפט האחרון שכתבת , ’מי בעלי הבית’ ,בכלל מקומם ומנותק מהמציאות .
4 מערכות בחירות הלכו עם מועמד ספרדי ,למרות שהציבור האשכנזי החרדי הוא יותר מכפול מהציבור החרדי הספרדי , אז על מה אתה מדבר בכלל .

היום בית שמש היא עיר חרדית, לא בגלל אבוטבול אלא בגלל מצביעי אבוטבול בשני קדנציות, והמצביעים רובם אשכנזים, ובקדנציה הראשונה שלו זה לא כלל את גור שהצביעו בעד המועמד החילוני, למרות שעל כף המאזניים היה עתידה של העיר, אם היא תהיה חרדית או חילונית,
כלומר אם זה היה תלוי בחסידות גור, בית שמש היתה היום עיר חילונית, וזה מה שהם רוצים לעשות עכשיו.

לכל המגיב והקורא אנא תקראו בעיון את מה שכתוב( קראתי שלש פעמים )
קודם כל כתוב שם מפורש(בסעיף 31 מודגש) שלפני יותר מ6 שנים כל מרכיבי הקואליציה דאז כלומר כולם גם דגל וגם אגודה כולם הסכימו בהוראה רבותיהם (שאז עוד האמינו שייש ידשקייט אצל ספרדים) לתמוך בזה שיקימו שכונה בצביון לא חרדי ועם הכל כדי שלא יהיה חיכוך וכן בהתחלה כתוב ש50% מכספי הפיתוח לשכונת נווה שמיר הותיקה שגם ככה רובם חילונים ילך לליכוד ולא תקציב הפיתוח כנאמר בכותרת אז די להגזים ולנפח ולשקר שזה נוגע לצד אחד במפה הפוליטית

הבדל גדול בין אז, שהיינו צריכים את הקולות של החילונים.
אז לא היתה ברירה, רק לתת להם יותר ממה שבאמת מגיע להם.
לבין היום, שאם החרדים היו מאוחדים, היו לוקחים את ראשות העיר בהליכה.

אז עשו את זה מחוסר ברירה מכיוון שהכוח החרדי היה חלש בהרבה.

אתה טועה, עיין בסעיף 14 -15 ואז תראה כך.
כל תקציב שיגיע לאחד מהתיקים שבשליטת הליכוד (ויש להם הרבה), ינתן כולו לאנשי הליכוד
שאר התקציבים הכללים שמגיעים ממשרדי הממשלה – ינתנו חצי לשכונות הותיקות, כולל נוה שמיר שתיחשב כשכונה ותיקה (כי הכוונה חילוניות ולא ותיקות) וישלוט עליהם איש הליכוד, וחצי לשאר העיר. דהיינו הרוב הגדול של כל התקציבים שיינתנו לעיר, יהיה רק לחילונים, ובשליטת הליכוד, וזה בזמן שרק שלישי מהתושבים של בית שמש חילוניים.
אחרי נבזות כזו של דרעי ואבוטבול , אין פלא מדוע הליכוד חתמו איתם ולא עם בלוך, דרעי ואבוטבול פשוט נותנים לחילוניים יותר ממה שבלוך נותנת

מכרו לנו את בית שמש תמורת נקמה בדגל התורה
תושבי בית שמש אומרים די לאינטרסים הפוליטיים של המנהיגים בפועל של ש”ס (רמז: לא הרבנים)
שבמקום שיתעסקו בלעזור לאחיהם בבית שמש
הם עסוקים בלנקום ולנקום ולנקום.

סליחה לא לזלזל בגדולי ישראל זה המועצת החליטה וכמו שלא אזלזל ברבי דב לנדו גם אתה אל תבזה את חכמי התורה

סליחה
זה לא זלזול, זו מציאות
עובדה, אצל דגל בכל פעם שיש גדול חדש, הוא ורק הוא קובע את הכל
ואף לא מתחשב במה שקבעו לפניו, ובמה שרוצים החכי”ם
בש”ס, מאז ועד היום, דרעי “ממליץ” לרבנים, שהם החותמת גומי שלו
דוגמא אחת, דרעי, בגלל נקמה על כך שלא נתנו לו את הליטרה שלו באלעד, החילט לעשות מחלוקות בכל הארץ.
ולהבדיל אלף אלפי הבדלות בין הטמא לטהור, מרן הגר”ד לנדו שליט”א, כשקיבל את הנתונים בצפת, והחליט שמועמד ש”ס הוא הטוב ביותר ליהדות, הורה שיצביעו לו, וזה מה שעושים
ואע”פ שהליכוד אמרו לו תתמול בנו בצפת ובתמורה נתמוך בכם בבית שמש, הוא לא הסכים לדיל למסור עיר תמורת עיר, וכיון שהמועמד של ש”ס טוב יותר, הוא תמך בו ללא מחשבות אחרות וללא ערבוב ערים אחרות

איך מזהים ספרדים מלקקים?????
כשכל העסקנים הדפוקים נהיים הרב
רבי משה… רבי אריה …… רבי רבי רבי
יאלה תתקדמו על החיים שלכם

אני רואה שלא כתבו את ההודעה שלי מה עם סולוויציק שחתם הסכם בירושלים שלא יתנו בקרית יובל לחרדים מבנים לטובת אישור בניה
אני לא ממצביעי ש״ס היום מואס בפוליטיקה יודע שהכל זבל
ועוד דבר זה לא שאין הקצאה בכלל יביאו להם באיזור האתיופים

מה זה “סולוביציק”
חוצפן!!!!

חצוף מבזה חכמים
שאתה כותב ראש הישיבה תכתוב בכבוד.
טעות שהועלה התגובה שלך.
מבזה חכמים.
הגאון הגדול הרב סולבייצ’יק הוא ראש ישיבה חשוב מגדולי ראשי הישיבות בדור.
בענין שקריך לא אמור להתייחס, דבר ראשון תחזור בך מביזוי חכמים

הרב שלי זה ר חיים ששאל עליו מי זה הפוליטיקאי שנמצא כאן אמרו לו שזה שזה ראשיבע אז הוא שאל אותם מה הוא עושה שילך ללמוד …

עכשיו אתה גם מטנף על ר’ חיים? נראה לך הוא מדבר ככה על רבנים?

יללה כש תצטרך עזרה גם אתה תיגש לארייה דרעי

צודק!!!!
חחחחחחח

חבל שא’’א לדעת אם התגובות פה אותנטיות או שזה כמה ’’בעלי עניין’’ שמנסים להתסיס ולשסות… בימינו אין גבול לציניות…

לא מפרסמים את התגובה שלי אבל כאלה דברים היו בדגל ואפילו יותר גרוע תמורת נזיד עדשים מאחורי הגב אני לא מצביע כי הכל זבל

קל לכתוב נגד השני במיוחד אם הוא אשכנזי אבל תביא ראיה לדבריך כמו שכאן הביאו מכתב חתום ולא סתם רפש מהבטן

אם משקרים ומשקרים זה לא עוזר.
תודו מכרו את בית שמש להליכוד, מבחיל

אריה דרעי וחסידות גור
הולכים להכתיר ראש עיר שיתעלל בתושבים בשכונות המעורבות
בגלל תסכול ותאוות נקמה
וואו
מי ראה את זה בא

בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה

העיקר יידישקייט…

יצא המרצע מן השק.
דרעי&גור, הקנאה התאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם.

שכחת גם את העצניקים
לא לחינם הלכו הזרזירים והעורבים יחד
ושבכל אחד יחליט מי הזרזיר ומי העורב

כאילו דגל טלית שכולה תכלת

אני מבין שקשה לשסניקים לראות איך שדרעי
פשוט מוכר מראש את כל צרכי החרדים בבית שמש
בגגל תסכול ותאוות נקמה,
אז לא מתמודדים עם העובדות
ומנסים לתקוף את דגל,
תודו, דרעי אכול קנאה ושנאה מוכן לזרוק את כל העתיד של בית שמש
בגלל שהרב דב לנדו לא מוכן לרקוד לפי החליל שלו.

למה להצביע אבטבול ולקבל בלוך
אפשר להצביע בלוך ולקבל אבטבול

חזק….

כתבות חדשות באתר

יממה לפני פטירתו, הגיע ר' הלל גולדברגר לכולל על כסא גלגלים ללמוד תורה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
מפתיע: הגר"ד כהן במחווה לתורמים ל'יתומי תמוז'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture