ועדת המשנה להתחדשות עירונית של הוועדה המחוזית בראשות יו"ר הוועדה המחוזית בירושלים, אישרה את תוכנית ההתחדשות במתחם הנרקיס בבית שמש – אחת התוכניות הגדולות והמשמעותיות בעיר הוותיקה.
התוכנית, הכוללת כ־3,500 יח"ד חדשות על שטח של 152 דונם, תחליף את המבנים הישנים – חלקם מסוכנים שכבר פונו – בבנייה מודרנית ומגוונת של מגדלים ומבנים מרקמיים, לצד פיתוח דרכים, שבילים ושצ"פים.
במרכז התוכנית: בית ספר יסודי חדש במיקום מרכזי, שדרה ירוקה רציפה, שישה גני משחקים גדולים, וחיבור תחבורתי משופר לרחובות הרקפת, הנרקיס והדקל. הוועדה התנתה את אכלוס 1,000 הדירות הראשונות בקבלת טופס 4 לבית הספר החדש, כדי להבטיח מענה חינוכי כבר בשלבי האכלוס הראשונים.





















אלה בניינים הטרומים הראשונים שבנו משנות ה-70 שבנו את גבעת שרת