לחן: יוסף אייזנשטרק מילים: מקורות
עיבוד ניהול מוזיקלי וניצוח: ישראל סוסנה ייצוג אומנים: יוסי פרנקל סאונד והקלטת ערוצים: משה סוסנה צלם ועריכת וידאו: ניתאי פז גרפיקה: דפוס ניקנור
34 אהבו
1 לא אהבו
איזה חמודים!!!!
מי זה המלמד בהתחלה? יוסף עמר? הוא מהדר ישראל בנתניה מה עושה שם?
את מי זה מעניין עכשיו?
איזה ביצוע יפה, כל הכבוד, מרומן ומרגש ממש
צדיקים!!!!בזכות הבל תורתם של תש"בר אנו קיימים.ביצוע מושלם של סוסנה כמו קודמיו
וואו ממש התרגשתי!!! חוץ מהמילים של השיר המדהים הזה והלחן הכל כך מרגש הביצוע פה מעניין!!! ויפהפה…….
איזה חמודים!!!!
מי זה המלמד בהתחלה?
יוסף עמר? הוא מהדר ישראל בנתניה
מה עושה שם?
את מי זה מעניין עכשיו?
איזה ביצוע יפה, כל הכבוד, מרומן ומרגש ממש
צדיקים!!!!בזכות הבל תורתם של תש"בר אנו קיימים.ביצוע מושלם של סוסנה כמו קודמיו
וואו
ממש התרגשתי!!!
חוץ מהמילים של השיר המדהים הזה והלחן הכל כך מרגש
הביצוע פה מעניין!!! ויפהפה…….