כותב שלומי ברנשטיין: "במשך שנה שלימה הייתי מגיע למעגל המוזיקלי השבועי המופלא שאירח חברי היקר שימי נובירט. שימי היה נוהג לפתוח את המעגל עם הניגון המדהים הזה, שהוא אמנם תנועה של שימי אבל אוגר בתוכו טעמים וריחות מזמנים עתיקים. לעולם תהיה חרוטה בליבי חוויית המעגל דרך תווי הניגון הזה"