לכבוד י"א בניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש, הזמר החב"די מצרפת מנחם לוי שעובד בימים אלו על הפקת אלבום ניגוני חב"ד, שמח לארח את גדול הזמר החסידי אברהם פריד לדואט מקפיץ בו הם מבצעים יחד את הניגון החב"די "רָצִיתָ ה'".
הניגון הולחן בשנת תשמ"ו לכבוד יום הולדתו ה-84 של הרבי, י"א בניסן, על ידי בעל המנגן החסידי הרב שלום ברוכשטט למילים שבתהלים פרק פ"ה, הפרק החדש של הרבי באותה שנה, כפי המנהג בחסידות חב"ד.
קרדיטים: לחן: הרב שלום ברוכשטט | עיבוד מוזיקלי: יוסף חיים בן משה, קובי דרזי | שירה: אברהם פריד, מנחם לוי | קולות: מקהלת ידידים | מיקס: יניב בלאס | גרפיקה: לוי"ק טובול | יחסי ציבור: מענדי קורנט.




















