גרסת שמע:
"מה לכתוב" מספר על רגעים שכולנו מכירים – בלבול, חיפוש, נפילות קטנות ורצון להבין מי אנחנו באמת. זהו שיר על אדם שמנסה להקשיב ללב, מתבונן פנימה, ומגלה שגם בתוך חוסר הוודאות יש מקום של שקט ואהבה שלא תלויה בדבר.
השיר נוגע במתח שבין הלב לשכל, בין רעשי היום-יום לבין הצורך במשמעות אמיתית. מתוך השאלות וההתלבטויות עולה תחושה ברורה – יש אחד למעלה שמלווה אותנו תמיד, גם כשהדרך לא ברורה והכול מרגיש הפוך.
קרדיטים:
מילים ולחן: ליעד בנאי | עיבוד והפקה מוסיקלית: ליעד בנאי | תופים: רפאל חברוני | גיטרות ובס: מיקי אביעוז | מיקס: מאיר שילוני וליעד בנאי | מאסטרינג: מאיר שילוני | עיצוב גרפי: לאה ישי | יחסי ציבור: ויראלי





















מטוררררררררררףףףףףףףףף פשואט מושלםםםםםםםםם.
לא הצלחתי לשמוע חח אבל שיניה בהצלחה 😌