ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו הגיעו היום (רביעי) לביקור תנחומים אצל משפחתו של ויאצ'סלב גולב הי"ד שנרצח בפיגוע באריאל על ידי שני מחבלים. בעת ניחום האבלים הגיעו עשרות תושבי השכונה להפגין נגדם בקריאות "צא טמא". לאחר מכן נתניהו עזב את המקום.
כזכור, בשבת האחרונה ויאצ'סלב (דניאל) גולב ששימש כמאבטח בכניסה לעיר אריאל נרצח בידי שני מחבלים שפתחו באש וירו בו מטווח אפס. לאחר הירי שבוצע דרך החלון, הם ירדו מהרכב, דקרו אותו, ולאחר מכן הם ביצעו פניית פרסה ונמלטו על דרכם חזרה. כוחות צה"ל ומשטרה החלו במרדף אחריהם והם נתפסו כעבור יממה.
ביום ראשון הוא הובא למנוחות בבית העלמין בבית שמש. "היה לך לב כל כך גדול וכל כך טוב, נספר עליך לילדים ולנכדים ותהיה דוגמה בשבילם", ספד בן דודו ולדימיר. בני המשפחה התקשו להיפרד מיקירם, וכשהגופה הוטמנה נשמעו זעקות שבר ובכי. האב זאב ולדימיר אמר קדיש והאם התייפחה על הקבר הטרי.
המחבלים הגיעו לכניסה לאריאל ברכב מסוג סוזוקי עם לוחית זיהוי צהובה, שכנראה הייתה שייכת בעבר לרכב מסוג מאזדה שהורד מהכביש. כמה שעות אחרי הפיגוע אותר רכבם כשהוא שרוף ונטוש בשטח פתוח בין הכפרים ת'ולת וסניריא. התחקיר הראשוני שנערך באוגדת איו"ש העלה כי סמוך לשעה 23:20 הגיעו שני מחבלים חמושים ברובי קרל גוסטב לעמדה שבה שהה גולב, החלו לירות לעברו – ואז יצאו מהרכב וירו בגולב מטווח אפס.





















חחחחח
מה חשב לעצמו הוא נכנס ללוע הארי
בטח חשבו שזה בנט
בטוח