כמה עשרות תושבים לבנונים מפגינים ליד גדר הגבול בין מלכיה למטולה, לציון יום השנה לנסיגת צה"ל מרצועת הביטחון. כוחות צה"ל נמצאים במקום ופועלים לפיזור ההפגנה. לפי מקורות בלבנון, צה"ל ירה 16 רימוני גז מדמיע לעבר המפגינים שנמצאים מול היישוב משגב עם. אין דיווח על נפגעים.
ביום חמישי הופעלו התרעות שווא באזור יישובי גבול לבנון בעקבות טעות בזיהוי של צה"ל. כלי טיס בלתי מאויש של צה"ל חג באזור, וזוהה בטעות על ידי לוחמי ההגנה האווירית ככלי טיס עוין. בעקבות זאת, הופעלה מערכת כיפת ברזל ואזעקות שווא נשמעו באזור. שתי רקטות נורו לעבר המל"ט, אך לא פגעו בו.
באפריל שוגרה רקטה מלבנון לשטח ישראל ונפלה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ מצובה. בתגובה לירי, צה"ל תקף באמצעות 65 פגזי ארטילריה מטרות בדרום לבנון.





















אוי באבוי איזה פחד הם עומדים לירות עלינו
נכון.פחד