צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
שני בני אדם נפצעו היום (ראשון) באורח קשה, בנוסף לשלושה שנפצעו באורח קל-בינוני, בתאונת דרכים במעורבות שני משאיות בכביש 6, בין מחלף שורק למחלף קריית גת לכיוון דרום. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
החובשים של מד"א מאיר אביבי ואריאל קוטלר סיפרו: "2 משאיות היו בתעלה בצד הדרך, הפצועים שכבו ליד המשאיות ואזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהם חילצו אותם. ביצענו בדיקות רפואיות להעריך את מצבם, 2 מהפצועים היו במצב קשה וסבלו מחבלות בפלג גופם העליון ושלושה נפגעים נוספים היו במצב בינוני וקל. הענקנו להם טיפול רפואי במקום שכלל קיבועים, חבישות ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותם לבית חולים סורוקה כשהם בהכרה מלאה".
צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
ממשטרת ישראל נמסר: "בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות התהפכות משאית על כביש 6 סמוך לקרית גת, ובמקום מטופלים מספר אנשים שנפגעו בדרגות פציעה שונות עפ"י גורמי הרפואה".





















מפחידד!!
השם ישמור!!!!!