צילום: דוברות המשטרה
אתמול בפעילות של כוחות ימ"ס מג"ב איו"ש, שב"כ וצה"ל נעצר המחבל השני שביצע את פיגוע הירי בבית-אל ביום שישי. לאחר מאמצים של כוחות הביטחון ללכוד את המחבל הוקפצו לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ברגע שהתקבל המידע מהשב"כ ועצרו את המחבל בכפר דיר-ג'ריר ויחד איתו עוד שני סייענים נוספים.
כפי שניתן לראות בתיעוד מסתערבי מג"ב מגיעים אל המקום בו הסתתר המחבל וברגע שהוא מזהה את הכוחות הוא מרים את ידיו ונעצר ע"י מסתערבי מג"ב.





















למה לא מחסלים אותו ?
אסור להרוג פה במדינה ערבים…😐😑😏
יותר מעניין אותי למה כל דבר שאני מגיב לא מפרסמים
לחתוך אותו לחתיכות קטנות
ולזרוק אותם על ערבים
בידיוק חסר לי מלפפון…..🤭🤭🤭
ב-15 באוקטובר ( אתמול) פרסמתם סרטון שגם בו רואים איך עוצרים את המחבל ושם ראו בית אחר שעה אחרת ( רואים לפי האור ) ומחבל אחר אז בבקשה תחליטו
כתוב מסתערבים ורואים חיילים במדים
לחתוך את הרגליים ולהכניס חתולים לחורים שיש אחרי שחתכו את הרגליים