אנטישמיות: רשת KFC למזון מהיר עוררה היום (רביעי) סערה ביום השנה לאירוע ליל הבדולח, כאשר הוציאה פוש ללקוחותיה ובו נכתב: "יום הזיכרון לליל הבדולח, פנק את עצמך בעוף פריך בתוספת גבינה". התראה שהופיע בטלפונים של לקוחות רשת המזון המפורסמת, עורר סערה רבה ברשתות החברתיות.
מיד לאחר ההתראה המזעזעת, הרשת הוציאה פוש נוסף ובו התנצלה בפני לקוחותיה. בהודעה החדשה נכתב: "מצטערים הייתה לנו שגיאה. עקב שגיאה במערכת שלנו, נשלחה הודעה שגויה ולא הולמת דרך האפליקציה שלנו. אנו מצטערים על כך ונבצע בדיקה פנימית על מנת שזה לא יקרה שוב. מבקשים את סליחתכם, צוות KFC".





















אז מה?!
בארץ יש הרבה יותר אנטישמיות ועוד ע"י יהודים.
פעם נאצים תמיד נאצים
אשרי שיאחז וניפץ את עולליך אל הסלע…