צילום: דוברות מד"א
גבר בן 51 ואישה בת 73 נמצאו היום (שני) ללא רוח חיים בדירה בעיר חיפה. מכיוון החקירה הראשוני, עולה כי מדובר בבן שטיפל באמו הסיעודית, הוא נפטר והיא כמה ימים אחריו.
ממד"א נמסר: "הבוקר בשעה 10:00 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב כרמל על גבר ואישה מחוסרי הכרה בדירה בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה בת 73 וגבר בן 51 ללא סימני חיים וקובעים את מותם".
חובש בכיר במד"א גיריס עספור סיפר: "כשהגענו לבניין כוחות הכיבוי והמשטרה חברנו אלינו ופרצו את דלת הכניסה של הבית. בתוך הדירה ראינו את הגבר והאישה שהיו מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותם".





















לא בודקים פשעי או לאומני???