שר המודיעין של איראן טען כי קבוצת "טרוריסטים" הקשורה לישראל נעצרה ביום ראשון בגבולותיה המערביים של איראן, כך דיווחה היום (ראשון) סוכנות הידיעות האיראנית החצי-רשמית נור.
איסמאעיל חטיב, שר המודיעין של הרפובליקה האיסלאמית, מסר הבוקר: "חברי ארגון טרור שקשור למשטר הציוני, ושנכנס למדינה מהגבולות המערביים שלה, נעצרו". לא ברור מה מספר העצורים, ועד כמה המידע אמין.
חטיב שיגר איום מרומז לעבר הממשלה של החבל הכורדי האוטונומי בעיראק, אותו האשימה איראן פעמים רבות בשיתוף פעולה עם ישראל, ואמר: "בכל הנוגע לביטחון של הרפובליקה האסלאמית, כל פעולה על גבולנו תיענה בתגובה החלטית ומוחצת".




















