שישה בני אדם נפצעו הלילה (חמישי) בתאונת שרשרת בכביש 60, סמוך לצומת אדם. בפצועים ילדה בת שמונה שמצבה קשה וצעיר וצעירה כבני 20 שנפצעו בינוני. צוותים של מד"א פינו את ששת הפצועים לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים.
על פי המשטרה, התאונה התרחשה בזמן מרדף משטרתי. שוטרי סיור מתחנת מעלה אדומים זיהו רכב הנושא אופנוע החשוד כגנוב וכרזו לנהג לעצור. בתגובה החל נהג הרכב בנסיעה מהירה בניסיון להימלט מהשוטרים.
השוטרים החלו במרדף אחר הרכב הנמלט, במהלכו ארעה תאונת דרכים בין ניידת המשטרה לרכב אזרחי אחר וכתוצאה נפצעו באורח בינוני וקל ארבעה מנוסעי הרכב, כמו כן שני שוטרים נפצעו באורח קל.
מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה נוספים שהוזעקו לאירוע, הצליחו לעצור את שני החשודים מהרכב הנמלט והם הובאו לחקירה בתחנה. בוחן תנועה נמצא בדרכו לאירוע לבחינת נסיבות התאונה".
מדוברות מד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שעקי צדק והדסה הר הצופים 6 פצועים, בהם: ילדה בת 8 במצב קשה עם חבלות בבטן ובגפיים, 2 בינוני, מהם: אישה בת 20 עם חבלת ראש וגבר בן 20 עם חבלות בחזה ובגפיים ו-3 קל".





















שווה לסכן אזרחים תמימים בשביל אופנוע גנוב?!
זה לא האופנוע זה האגו
לעזאזאל עד מתי התאונות ממרדפי שוטרים למה לא יורים להם בגלגלים?!
באמת הזוי…
טרוף הם מסוגלים לפגוע באזרחים תמימים
אבל לא לירות על עבריינים