במפלגת הליכוד מגיבים היום (שני) להחלטה הדרמטית של בג"ץ לקיים דיון בנושא צמצום עילת הסבירות, חוק יסוד שהכנסת אישרה ברוב של 64 תומכים, בהרכב מורחב של 15 שופטים. במפלגת השלטון הזכירו כי בג"ץ מעולם לא פסל חוק יסוד.
"ממשלות ישראל הקפידו תמיד לכבד את החוק ואת פסיקת בית המשפט, ובית המשפט תמיד הקפיד לכבד את חוקי היסוד. שני יסודות אלו מהווים את הבסיס של שלטון החוק בישראל ושל האיזון בין הרשויות בכל דמוקרטיה".
עוד הזהירו בהודעה של מפלגת הליכוד כי "כל סטיה מאחד מעקרונות אלה תפגע פגיעה קשה בדמוקרטיה הישראלית, שזקוקה דווקא בימים אלה לרגיעה, להידברות ולאחריות".
בתגובה להודעת הליכוד נמסר מארגון המכנה את עצמו 'כוח קפלן', שמתחיל לממן את הפגנות השמאל, כי "מדובר באיום מאפיוזי של נאשם בפלילים באמצעות המפלגה שחטף על בית המשפט. שופטי בג"צ יודעים שמיליוני ישראלים יעמדו על המשמר כדי שהם יוכלו לעשות תפקידם כשומרי הדמוקרטיה".
בארגון הודיעו בנוסף כי "ברביעי הקרוב נצא לצעדת ההגנה על הדמוקרטיה כדי לשגר מסר ברור – נשמור על מערכת המשפט עצמאית".





















צריך להתקדם עכשיו בכל הכח עם הרפורמה לאיזון הועדה למינוי שופטים מבלי לראות ממטר.
הידברות=חולשה וכניעה לאלימות השמאל=עוד ועוד אלימות איומים והסטה
איום מאפיוזי?? גופות בירקון זה לא מאפיוזי??????????? נמאס מהגועל שנשפך מהשמאלנים האלה!
אם בגץ יפסול את צמצום עילת הסבירות זוהי ההוכחה המובהקת שאנחנו חיים בדיקטטורה!
הפעם-אנחנו נהיה חייבים להציף את הרחובות בלי כניעה,בלי בושה וללא היסוס!
ואנחנו נגן על ממשל דמוקרטי שמייצג את רוב העם עוד לא הרגשתם את כוח ההתנגדות של הימין אל תנסו אותו אפילו עד עכשיו מכילים את הבכיינות השמאלנית שמקבלת ביטחון להתנהל באלימות ובדורנסות והיפכא מכל מושג דמוקרטי ….
אבל הגיע הזמן לעשות לזה סוף ואתם תתקלו בתגובה נחושה וחזקה עשרת מונים !!!!
חברי החרדים אל תיסחפו
גם בית משפט וגם הממשלה לא שלנו
ישחקו הנערים הציונים לפנינו, ואנחנו צריכים לדאוג לעוד ועוד תקציבים לישיבות כוללים ותתי"ם, ודירות לזוגות,
אלה ברכב ואלה בסוסים, ואנחנו בשם ה' נעשה ונצליח.
תכלס
מליוני ישראלים יעמדו על המשמר כדי שהם יעשו ר ק את תפקידם
ב ל ב ד פסיק לא מעבר !!!!
פלא גדול הוא שלא קידמו דבר ראשון את 'פסקת ההתגברות' שזהו השאור שבעיסה בהתנהלות בג"ץ הרומסת חוקים ושמה עצמה אדון על הכנסת יהיו הנימוקים הנאצלים והמסוגננים אשר יהיו… גם אני למשל יודע להתנסח כשאני רוצה, וגם ילדי בן ה-12… אין השופטים מלאכי שרת ולא נסיכי אדם, כולם בשר ודם כמונו ולא יותר… מי שמך לשר ושופט עלינו, חברך וחבר חברך?! מה זה המועדון האקסקלוסיבי הזה בעל השמות המפוצצים??… מיליוני אנשים טועים, ורק 'הם' העליונים אינם טועים לעולם… האף שלהם נעשה מידי ארוך והוא לצערנו גם מנוזל בשופי…