בישראל מעריכים שכמות הדלק שנמצאת ברשות בתי החולים ברצועת עזה יכולה לספק אותם ל"תקופה ממושכת", כך אומרים שני גורמים המעורים בנושא. כך פורסם הבוקר (רביעי) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב.
בתוך כך, לכאן חדשות נודע כי ישראל מנהלת מגעים להקמת עוד בתי חולים שדה בשטח הבטוח ברצועת עזה. כזכור איחוד האמירויות הודיעה על הקמת בית חולים שדה בדרום הרצועה. מדינות זרות וארגוני הצלה נמצאים במגעים עם ישראל להקים עוד בתי חולים כאלה, בסמוך לשטח בית החולים האמירותי.
יצוין כי ארגון הטרור חמאס פרסם כמה פעמים בתקופה האחרונה תעמולה שקרית כביכול אין יותר דלק לשימוש בתי החולים ברצועת עזה, אך בינתיים, בכל תיעודי הוידאו מבתי החולים, נראה כי החשמל דולק בכל שעות היום.




















