משלחת ישראל לאו״ם בראשות השגריר ארדן, תקיים ביום שני הקרוב הקרנה של סרט הזוועות במטה האו״ם שבניו יורק. לאירוע הוזמנו שגרירי או״ם, בכירים באו״ם וכן נציגים מהקהילה היהודית בניו יורק.
באירוע ישתתף גם מוסעב חסן יוסף, ״הנסיך הירוק״, שישתף את סיפורו האישי כמי שגדל בתנועת החמאס, לאב שהיה מראשי הארגון ויספר לשגרירים על תנועת החמאס והאידאולוגיה הרצחנית שלה.
השגריר ארדן: ״האו״ם, שהוקם בעקבות השואה כדי למנוע זוועות ורצח עם, לא גינה עד היום את החמאס! זהו שפל ורקבון מוסרי חסר תקדים ואני מקווה שבעקבות הקרנת הסרט אולי חלק מהשגרירים ובכירי האו״ם יתפכחו ויבינו לאיזה עיוות מוסרי הם שותפים״.
האירוע יתקיים באו״ם בשעה 13:00 שעון ניו יורק.





















בוקר טוב
לא מעניין אותנו האו”ם
ברגע הראשון של התגובה המקוממת שלהם ישראל הייתה צריכה לפרוש מהאו”ם
הם בכל אופן דואגים לכולם חוץ מאיתנו
אז למה לנו??!
נא תעדכנו מה הייתה תגובתם
מעניין אם יהיה זעזוע ויפנימו עם מי יש לנו עסק,
או שיפטירו באדישות
"נו, זה מה שישראל עושה בעזה, רק בהיקף יותר גדול…
להגיד שאנחנו צריכים להתרגש רק ממכם ומדמכם זה גזענות!"