דובר צה"ל מודיע הבוקר (שישי) כי במהלך הלילה פעלו כוחות צה"ל בעיר חברון שבחטיבת יהודה למיפוי ביתם של שלושת המחבלים שביצעו את פיגוע הירי במחסום המנהרות אתמול בו נהרג רב"ט אברהם פטנה הי"ד.

כמו כן, כוחות הביטחון עצרו הלילה 21 מבוקשים ברחבי פיקוד המרכז, שישה מתוכם משויכים לארגון הטרור חמאס.
עד כה נעצרו מתחילת המלחמה מעל 1,750 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,050 מהם משוייכים לארגון הטרור חמאס.





















למה לא, בום אחד מהאויר וזהו?
למה כל הטירחה?