היום 6 ימים לעומר

דובר צה"ל

מנהיגת מחאת השמאל תקפה את תא”ל ברק חירם: “הוא בן הציונות הדתית”

נאווה רוזוליו, המנהיגה את אחד מארגוני המחאה שקמו מאז הקמת ממשלת הימין, תוקפת בכיר צבאי ומציינת כי הוא בן הציונות הדתית ומתגורר בהתיישבות היהודית ביו”ש • “סולם הערכים של המשיחיים והפשיסטים מחלחל לצבא”, כתבה
  • המשחק שיטריף את המשפחה שלכם על מנהגי הפסח המשפחתיים

    תוכן מקודם

  • אז איך לימון קשור לפסח? לחצו וגלו>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

האם מותר לתקוף החלטות של בכירים בצה”ל תוך כדי מלחמה? כנראה שהכל תלוי בפוזיציה הפוליטית. נאווה רוזוליו, היא אחת ממנהיגות ארגוני המחאה שקמו מאז הקמת ממשלת הימין המכהנת. ביממה האחרונה, עלתה למתקפה נגד תא”ל ברק חירם.

היא הסתמכה על תחקיר שפורסם בעיתון הניו יורק טיימס וטענה כי “הפקודה ההזויה של חירם הביאה לחיסול של 12 בני ערובה ישראלים, כולל ילדים”, וזאת במהלך הקרבות עם המחבלים שחדרו לישראל במתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס.

רוזוליו הוסיפה כי “לא בלתי רלוונטי לציין שברק חירם הוא בן הציונות הדתית (תושב תקוע), והוא עדיין לא הושעה. מתי הוא יושעה ויתוחקר? “אחרי המלחמה יהיה זמן לבדוק הכל”? אחרי שהוא יפקיר חיי אדם נוספים? אולי גם את חיי החטופים?”.

אחרי ההשמצות נגדו, הוסיפה כי “סולם הערכים של המשיחיים והפשיסטים, שכנראה מעדיפים את האדמה והרג האויב על פני קדושת החיים, מחלחל לצבא. זה מדאיג ומטריד שבעתיים, כשהחטופים שלנו עדיין מוחזקים ברצועת עזה”.

השר בצלאל סמוטריץ’ הגיב: “איני יודע מי זאת נאוה רוזיליו, מה שאני כן יודע שלא ניתן לכוחות השנאה הללו לנצח. תא”ל ברק חירם הוא גיבור ישראל. הוא פיקד על הכוחות אחרי המתקפה הנוראית בשבת השחורה, כמפקד בשטח הוא מקבל את מלוא הגיבוי מהדרג המדיני ומהעם על החלטות בלתי אפשריות שמפקד צריך לקבל”.

“הוא גר בגוש עציון, חבל ארץ של אנשים ששכל את מיטב בניו במלחמה הצודקת הזו. הרבה אנשים עם הרבה אור ואמונה יוקדת בצדקת הדרך נלחמים למען מדינת ישראל. דתיים, חילונים, שמאלנים וימנים, כאיש אחד בלב אחד. הם המצפן המוסרי, הם דורשים מאיתנו להתעלות ולהתעסק במחבר ולא ברעל של הרשתות. כשליחי ציבור, זה הצו שלנו ברק, וכל יתר הלוחמים, מכל קצוות הקשת, עם ישראל כולו מצדיע לכם. אוהבים אתכם, מגבים אתכם, מעריכים אתכם ומחזקים אתכם”.

נפתלי בנט הגיב בחריפות: “חדלי. פשוט חדלי מיד, לפני שהקו הזה יתפוס. כיצד את מעזה לערוך משפט שדה לקצין, מפקד אוגדה, שרץ לתוך זירת האש בבארי ונלחם במחבלים על בסיס שני משפטים שצוטטו בעיתונות זרה ולרוב עוינת? מפקד אוגדה שנלחם כבר 70 יום למען בטחוננו. את מבינה בכלל מה תמונת הקרב שהוא ראה? כמה זירות פתוחות בבארי היו באותה העת? וכיצד את מעזה לציין לרעה (!) שהוא בן הציונות הדתית? ושהוא מתגורר בגוש עציון. באמת?!”

בנט הוסיף: “זה הזמן לייצר חציצות והפרדות בתוך העם שלנו? רק אמש הייתי בשלושה ניחומי אבלים ובאמת לא הייתי נדרש לכך, אך כמעט מחצית הנופלים במלחמה הם ממשפחות ציונות דתית. בהקרבה. בנחישות. באהבת הארץ. לצערנו נופלים כולם: דתיים וחילונים, אנשי ימין ושמאל, עירוניים, קיבוצניקים ובני פריפריה. כולם ביחד. לא נאפשר לחלק אותנו שוב. חייבים אחדות. אחדות ללא מחיצות. מכל הצדדים”.

יצוין כי בתגובות הנזעמות לדברים שכתבה מנהיגת מחאת השמאל בחשבון שלה ברשת X, היו גולשים מכל גווני הקשת הפוליטית שהגיבו בזעזוע, בהם גם רבים מאנשי השמאל שיצאו נגד הדברים שכתבה.

דובר צה”ל מסר בתגובה לתחקיר הניו יורק טיימס כי “צה”ל מחבק את משפחות החטופים והמשפחות השכולות, ימשיך ללוותן ולפעול להשבת החטופים. בכל יישובי העוטף, לחמו בגבורה עילאית מפקדים, לוחמים, אנשי מילואים כיתות הכוננות ואזרחים אשר חירפו את נפשם בקרבות. הלחימה ארכה שעות רבות והתפרסה על פני זירות רבות, וכל מי שלקחו חלק בלחימה עשו הכל בכדי לעצור את המתקפה ולהציל חיים”.

“תא”ל ברק חירם הינו קצין עתיר זכויות, ערכי ומוערך אשר נלחם באומץ במהלך אירועי ה-7.10, ומשתתף גם בימים אלו במלחמה בעזה תוך סיכון חייו, למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל. צה”ל יערוך תחקיר מפורט ומעמיק לבירור הפרטים עד תום כשהמצב המבצעי יאפשר זאת, ויפרסם את ממצאיו לציבור”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

39 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

די! לא הבנו את המסר?? מספיק לפירוד הזה!

לדעתי האתרים החרדים והאתרים הימנים לא צריכים לתת מקום לאנשים כאלה

“הוא בן המשיחיים”.
גברת, כל הציונות היא משיחיות אחת גדולה! למה הקמתם לנו מדינה, שאנו יומם וללה מקיזים את דמינו עליה?! בניגוד לדעת תורתנו הקדושה, האוסרת לסכן את עם ישראל בפרויקטים ‘משיחיים’ כאלה?! ראו איך שבכל העולם יחד לא נהרגים כמו כאן בישראל! ואתם אשמים בכך! עכשיו לדאבוננו אין לנו שום דרך נורמלית החוצה!
תתביישי לך!

אח יקר! רצה הקב”ה יקימו מדינה צר לי שזה מפריע לך. אם לא מתאים לך לחיות כאן כירדי אתה מוזמן לעזוב אף אחד לא מחזיק אותך כאן.
חבל שלא מצאת לתת גב ללחום שמסכן את חייו למען עם ישראל קודם כל ואחר כך מגינת ישראל.
פעם חשבת איפה היית היום אם לא הייתה לנו מדינה ?! תישן על זה אחי.
בסוף קיבלנו את המדינה הזאת בחסדי ה’ ממש אף אחד לא מלקק דבש בארץ.
אני מציע לחדול משנאת חינם כולנו אחים ובני בורא עולם.

שכחת איזה כופרים ואיזה תרבות ציונית מבוססת הקמתה העיקר ראש ממשלה שאוכל נבלות טורפות אבל אומר בעזרת ה’ אחי היקר להשם יש מלא דרכים להקים ממשלה דרך כופרים זה הקלקול הכי גדול

אתה לא אפוי יעקב

“הקב”ה רצה שיקימו מדינה”… מאיפה אתה לוקח את זה?
או אולי אתה נביא וה’ אמר לך?
אבותינו חיו פה לפני המדינה ועבדו את ה’, ואף אחד לא ביקש להקים פה מדינה של גיהנום.
הביאו רק דם והרג בעקבות מדינת הכפירה..

 נאוה רוזיליו ה’ שומר עלינו וחיילנו הם שליחים
בזמן שאת מנגבת חומס ….

היום מתברר שה״ משיחים״ צדקו בכל ראייתם את יחסינו עם הפלסטינאים – ולמרבה הצער כולנו נושאים את מחיר ההזיות שהאכילו אותנו כל ה ״ חכמים וראציונלים ״

הנבלה האנארכיסטית הארורה לא יכולה לסתום בזמו מלחמה !?? בינתיים שתלחך עפר נעליו של תא’ל חירם !

מי את שתגידי כאלה דברים על אדם שהוא מלח הארץ מה את עשית בצבא אני כבר יודע היית מטקי”ת לא מפקדת טנק חס ושלום אלא מחלקת תה וקפה אם בכלל שרתת בצבא.
תתביישי לך אשה ממורמרת שכם טענותיה בכלל לא רציונלית שלי נעלייך מרגלייך כאשר את מדברת על אדם שהקדיש את חיו להגנת העם היהודי ועם ישראל ותוך כדי זאת איבד את אחת מעיניו.
יש לי שאלה מה את עשית בשביל המדינה?
חוץ מלהיות אשה מרירה מחרחרת מדון ושנאת חינם אם הוא אשם אז בואי תוקיעי את דוד בן גוריון שנתן פקודה לירות פגז על אונייה והרג מלא יהודים חפים מפשע
לא נשאר לי להגיד מלבד דבר אחד וקחי אותו כטיפ חינם לחיים,”סייג לחוכמה-שתיקה”.

אישה הזויה ומחוללת ריב ומדון. יש גבול למה שאפשר לפרסם בזמן מלחמה. אחרי המלחמה יבואו חשבון לא רק עם ארגוני הימין אלא גם עם הקיצוניים משמאל.

מקווה מאוד שעוד היום יבואו איתם חשבון – מהשמיים!

שתלך כפרות עליו אמן

14 אזרחים הרוגים!….פגז שובר שויון ללא ספק.

רק מתזכרת שלבנט יש מוניטין ידוע בפילוג. להזכירכם בימי הקורונה הוא ממש ביקש מהורים לריב עם הורים על רקע חיסונים.

בזויה.
טיפשה חלולה רודפת תשומת לב.
את לא מגיעה לסוליית נעלי חיילי הצינות הדתית.

המתיישבים, אנשי הציונות הדתית, נלחמים בעזה. 40% מחיילינו שנפלו הם מהצינות הדתית.

את לא מתביישת
לוחמים מהציונות נהרגים בקרבות וזה מה יש לך להגיד
רין יותר מחאת השמאל אנחנו נמחק אותכם מעל פני האדמה
בטוח שמהמשפחה שלך אין אף לוחם כולם משתמטים וג’ובניקים בקריה

לא מתביישת לדבר על חיילים
את חלאאת אדם

תלכי כפרה על החיילים שלנו
את בושה למדינת ישראל
את החמאס הישראלי
נבוא איתכם חשבון לאחר המלחמה

מתי כבר זה יגמר ? כל הנבזות הזו שלהם. כלפי המגזר הזה שנותן את חייו למען המדינה. מתי הקב”ה יעשה עימם דין!!!???!!!!!זה כל הזמן. זה לר נגמר. ועוד עכשיו בלחימה?!?!?

כל מוכרי ישראל לדורותיהם שמעון פרס יצחק רבין שקיבלו מילון דולר עבור אסון אוסלו התעוררו כל הצרות זה בגלכם

אשה טיפשה. בושה. . היא בטח אינה מייצגת השמאל. ואני לא אוהדת ביבי

כיצד אדם מוגדר כמנהיג מחאה ואין מכירים אותו. מי זו נאווה רוזוליו בכלל שהיא שווה התייחסות?

חצופה ! את צריכה להתבייש שאת שמאל – בוגדת. לא הוא שהוא בן הציונות הדתית

אתם נבלות

נאווה וכל חברייך ההזויים בשמאל הקיצוני, אתם לא מגיעים לקרסוליים של המפקד הגיבור,עופי לנו מהעיניים, בוגדת בזוייה, ותעשי טובה כפולה קחי איתך את אברום בורג וביבי נתניהו

אבל למה להכליל ולהגיד מנהיגת מחאת השמאל כאילו היא המנהיגה וכאילו רק השמאל הוא שמחה.זה בדיוק כמו ההסתה שלה כשהיא אומרת בן לציונות הדתית מאשימה אותו בזמן מלחמה כשהוא בעזה בלי ידיעת הפרטים וגם מכלילה קבוצה שלמה.

את צריכה לנשק את האדמה שכל לוחם דתי ציוני דרך עליה
תתביישי לך גועל נפש
ראינו במלחמה הזאת שאתם דרך אגב הבאתם על עצמכים עם מוחי שלקחתם לטיפול כמה הדתיים החרדים נרתמים ושוטלטים בשטח לכן תשתקי ורק תעיזו אחרי המלחמה להעיר אותנו
עם ישראל חי
הקדוש ברוך הוא ישמור על כל החיילים מכל המגזרים מכל המגדרים
והנופלים ינוחו בשלום על משכבם ויהיו מליצי יושר בעדנו ויבקשו בשביל אחת כזאת שיהיה אחדות בעם

שתלכי קפרה עליהם את המיץ של הזבל

ממשיכים להסית, אנחנו במלחמה, מספיק עם זה. ותורידו השלטים המסיתים, אנחנו במלחמה מה לא ברור? בושה וחרפה.

לא די? לא די? לאיזה שפל אפשר לרדת? כנראה שהשינאה ליהדות וליהודים מפעמת באנרכיסטים שלא קלטו את האסון.
בושי והיכלמי גברת, בדברייך את פוגעת בכל העם כולו. יש לגנות ולתבוע אותה על דבריה אלו.

זאת אומרת שאם הוא שייך לציונות הדתית וגר ביהודה ושומרון, זה עושה אותו פסול, פגום, מקלקל…..לפי הגברת ? אז היא צריכה לנשק לו את הידיים והרגליים, גם על השרות הצבאי שלו וגם על זה שגר ביו”ש, כי הם מונעים בגופם התפרצויות אלימות על השפלה, השרון , מישור החוף.

כמה נאיביות של הימין שלא הפנימו לחסום את הכסף המשולם לחולי הנפש ובום.יהיה שקט .

בושה. אבל צריך להתעלם. מדובר בבחורה שאין לה כלום מלבד הרצון להשמיע את עצמה. נראה שבמשך שנות חייה היא עסוקה בלפלס לעצמה מקום . לא מרשים. אפילו מביך איך שהיא מתנהגת.

מי המטומטמת הזו?

הזויה, ממחריבי הארץ. ה’ יקום !!!

מתי עם ישראל יפטר מהערב רב הזה

עצם התעסקות באמירות המבחילות נותנת במה ליצורים האלה.
תפסיקו לכתוב עליהם והם יעלמו

צאוה רוזוליו כותבת במענה לבנט: כבת למגזר הדתי לאומי וכאדם, אני מרגישה שמחובתי להצביע על התהליך המדאיג של ההידרדרות המוסרית וטשטוש ערכי קדושת החיים, שבאה בעקבות עליית הכהניזם, רוח הנקם, הלאומנות וההקצנה חסרת-האחריות, המובילה ליד קלה על ההדק.
אולי זו תופעה שקיימת בשולי המגזר, אבל החשש העמוק שלי הוא שתלך ותתפשט, ותחלחל אל כל תחומי החיים, וחמור מכך – אל צה״ל. אנו כבר רואים סימנים לכך שהצבא עלול להינגף בפוליטיזציה שבעטיה ״איש הישר בעיניו יעשה״. עמדה ערכית מובהקת. לא שמאל ולא נעליים.

כתבות חדשות באתר

למעלה מ-90 אלף נפש: עשרות מיליונים בקמחא דפסחא הגדולה בעולם
ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך; בהתיישבות זועמים
כוחות אוגדה 99 החלו במשימות ההגנה וההתקפה ברצועת עזה • צפו
הגדולה התגרשה – הקטנה חלתה באסטמה. ואז הגיעה הגאולה הפרטית שלהן
אילון מאסק שיתף סרטון שהזהיר מטרוריסטים שייצאו מאירופה - וחולל סערה
סמוטריץ' מאיים על נתניהו: "לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום"
"הרגשתי שמישהו למעלה דוחף אותי, דוחף ומריץ אותי לגמור את השידוך..."
הרב שמואל אליהו: זאת התפילה שיש לומר בעת חסימת הסיוע לעזה
אחרי שנפצע בתאונה: דרישה לפתיחה בחקירה פלילית נגד בן גביר
שטר השידוכים': גזירת בית הדין שפועל ישועות ומסיר את כל העיכובים בדרך להקמת בית נאמן
"עסקה שלא כוללת את כל החטופים תסכן את חייהם של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"
קן הטרור של ה'עבסנים': איך הסתיים שבוע מארבים אחד בחיסול 54 מחבלים?

הכתבות המעניינות ביותר

עריכת השולה"ט לכבוד הרגל בחצה"ק שבט הלוי
הקבלת פני רבו ולחיים טיש בחצה"ק קאמרנא
המונים בהקבלת פני רבו למרן הראשל"צ הגר"י יוסף • גלריה
בפעם ה24: מעמד אדיר של אלפי תשב"ר באמירת שיר השירים בירושלים
'ליל הסדר התימני' נערך לראשונה בבית שמש • סיקור ותיעוד
המונים בהילולת בבא מאיר זיע"א במחיצת בנו האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא
טען עוד כתבות >

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture