משרד התקשורת פנה היום בהנחיית השר קרעי לשר הביטחון, בדרישה לזרז את הליכי האישור לתקצוב של כחמישים מיליון ש"ח, להשקעה בתשתיות תקשורת בכבישי יהודה ושומרון. בעקבות פיגוע הירי הבוקר שהתרחש בכביש ללא קליטה סלולרית, שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי במכתב בהול לשר הביטחון ולשר האוצר: "לשים סוף לסיכון חיי אדם בצירים וביישובים ביהודה ושומרון".
לדבריו: "כיסוי וקליטה סלולרית בצירים וביישובים ביו"ש, קריטיים ליצירת קשר עם כוחות ביטחון והצלה במצבי חירום, בין שמדובר בפיגועים ובין שמדובר בתאונת דרכים או במפגע בדרך, ועל כן הם מהווים צורך ביטחוני ואזרחי מהמעלה הראשונה".
במשרד התקשורת אומרים הערב (ראשון) כי לאחרונה הצליח השר קרעי בשיתוף עם שר האוצר להשיג תקציב של כ-50 מיליון ש"ח, לטובת שיפור הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון, אך אישור התקציב מתעכב מזה מספר חודשים במחלקות המשפטיות למיניהן וחונה כעת אצל יועמ"ש משרד הביטחון, ובכך נמנעת היכולת לטפל באופן מיידי במצב ולהציל חיים.
השר קרעי פנה היום לשר הביטחון יואב גלנט ולשר האוצר ושר במשרד הבטחון סמוטריץ', בדרישה להורות על אישור חוות הדעת המשפטית בהקדם.
עוד הוסיף השר כי: "היום קיבלנו תזכורת כואבת למצב הקליטה הסלולרית הרעוע ביהודה ושומרון, ולעובדה שהמחבלים מנצלים אותו על מנת לפגוע בחיי אדם דווקא במקומות בהם אין כיסוי סלולרי. עלינו להיחלץ חושים על מנת לקדם את הכיסוי והקליטה באזור באופן היעיל והמהיר ביותר, לטובת ביטחונם ורווחתם של חלוצי ההתיישבות ביהודה ושומרון".




















