הקיצוץ הרוחבי המוצע במשרדי הממשלה כדי לממן את נזקי המלחמה עורר סערה הבוקר (שלישי) בקבוצת הוואטסאפ הממשלתית. השרים עמיחי אליהו ויפעת שאשא ביטון התכתשו בקבוצה סביב הנושא – מי מהם פחות מיותר בממשלה – כך מפרסם מיכאל שמש ב'כאן חדשות'.
השר אליהו: "הלוואי שמשרדי הממשלה והשירות הציבורי יהיו יעילים בלי משרות מיותרות, כמו שראוי למדינה מערבית מתקדמת. המשק הוא המנוע שלנו. קריסת עסקים חלילה תפגע במדינה"
השרה שאשא ביטון: "ובלי משרדים מיותרים"
השר אליהו: "התכוונת בלי שרים מיותרים?"
השרה שאשא ביטון: "גם הניסוח הזה מקובל עליי"
השר אליהו: "ברוך אומרת ועושה."





















תינוקים, זה מה שיש להם לעשות?
כולם מיותרים ללא יוצא מן הכלל. עושים לביתם ולא לעמם.
אפשר לראות לפי המריבות אלו משרדים מיותרים !!