צה"ל ממשיך לצמצם כוחות מילואים נוספים ברצועה: הכתב הצבאי דורון קדוש מדווח היום (שלישי) בגלי צה"ל כי חטיבת המילואים 5 (יוצאי הנח"ל) יצאה הלילה מרצועת עזה והשלימה את משימתה במסגרת התמרון.
בשבועות האחרונים חטיבה 5 נלחמה בצפון הרצועה תחת אוגדה 162 ושלטה על קו החוף במערב העיר עזה.
עת הלוחמים חוזרים לבתיהם – ולמעשה נותרה בתמרון בעזה חטיבת מילואים אחת בלבד – חטיבת הצנחנים 646 שנלחמת בחאן יונס.
יצוין כי בצה"ל מדגישים כי נכון לעכשיו, למרות שחרור חלק מהמילואים, הם ממשיכים בלחימה העיקשת בכל חלקי רצועת עזה, על מנת למגד את ארגון הטרור חמאס.





















לצערינו הצבא שלנו לא רוצה לנצח את האויב שלו😓