אלקנא פדרמן, מאבטח שעבד במסיבה ברעים, חשף הערב בריאיון בעכשיו 14 כי שבוע לפני הטבח קיבל הקלטת אזהרה מחבר שלו, חייל באוגדת עזה שעובד בזמנו הפנוי כמאבטח, לפיה "הולך להיות משהו בסוכות". בהקלטה הוא אמר לו: "אני מעדכן אותך, המצב בעוטף לא מזהיר. מעדכן אותך כדי שתהיה מוכן". הוא דיבר איתי בקודים".
פדרמן טען כי העביר את ההקלטה המוזרה לגורמים הרלוונטים, לדבריו נאמר לו כי הצבא ידע לטפל במה שצריך וש"התרעות יש תמיד". לאחר הטבח, פדרמן נזכר בהקלטה העמומה שקיבל מחברו, הוא הרים אליו טלפון כדי לברר מה בדיוק הוא שמע לפני ששלח את האזהרה. "הוא אמר לי, אמרו לי שהולכת להיות חדירה והשתלטות על יישובים, לא יכולתי להגיד לך את זה, אבל זה אכן מה שקרה".





















אמרו…
אז כנראה מה שאומרים נכון.
אם זה נכון
אז אין ספק שזה בגידה בפנים
רק שתבינו יש לי חבר שעבד בחיל האוויר
יש מטוסים כל היום בכוננות דלוקים עם טייס בפנים שאם יש התראה הוא עולה לאוויר
כאן רק אחרי כמה שעות היה מסוק ראשון …
אין דבר כזה. אין מטוסים דולקים בכוננות עם טייס בפנים, זה פשוט לא נכון
לאחרונה שמעתי פוקאסט של עיתון משפחה ראינו טיס שחזר בתשובה (מחילה אני לא זוכר את שמו) הוא אמר שם שאין כזה דבר טייס שיושב בקוקפיט ומחכה לפקודה זה מעשיות
מי שידע ונתן לזה לקרות בהנהגה הצבאית והממשלה . העם יבוא איתו חשבון
כמה חבל שעל שטות כזאת עושים כתבה
יש התראה ויש התראה
יש התראה שיהיה טילים על תל אביב זה אומר שצריך להיכנס למקלטים עכשיו ?! לא
תמיד יש התראות על חדירת מחבלים אבל יש התראה חמה שבמידי זה יכול לקרות.
את ההתראה המידית לא היה , לכן אי אפשר כל הזמן להשאיר חטיבות שלמות בהגנה כל עוד אין התראה חמה
אם ה לא ישמור עיר שווא שקד שומר
ככה ה רצה נקודה!!!!
כל כך קשה לחשוב שהיו עשרות התראות ולא עשו כלום!!!
זה רק מראה שה הוא היחיד עשה עושה וישה לכל המעשים….
הוא בטח לא רצה שזה ייקרה אך אחרי כיפור כנראה לצערנו לא הייתה לו ברירה…
רק אחדות
זו מילת הניצחון שלנו…
לא הבנתי למה הוא לא יכל להגיד לו את זה ?
עוד ימשיכו להתגלות דברים מרעישים!
ידעו ושתקו. מזעזע. זה לא היה תרחיש זה היה וודאי.