חדשות

יונתן סינדל, פלאש 90

סמוטריץ’ מגיב לדרישת ביידן: “ישראל תפעל באופן חד צדדי לביטול הסכמי אוסלו”

“יש לנו יעדים מדיניים ברורים, הם שונים לחלוטין מהקונספציה המדינית והביטחונית שהוביל השמאל מאז הסכמי אוסלו הארורים והם אמורים לקדם את הציונות, לחזק את ההתיישבות ולבצר את הביטחון של מדינת ישראל”, אומר סמוטריץ’
  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • השקעות יוקרה לא לעשירים בלבד>>>

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • לא תאמינו: מאיזה גיל אפשר לפתוח חשבון בנק?

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית כי “הטענות המופרכות שנשמעות כלפינו שוב ושוב מאזורי השמאל בתקשורת ומכל מיני גנרלים בדימוס שגדלו על ברכי אוסלו שמאשימים אותנו בכך שאין לנו יעדים מדיניים למלחמה בעזה פשוט מדהימות”.

“בשמאל כמו בשמאל, אם אתה לא מאמץ את היעדים המדיניים המסוכנים שלו אז אין לך יעדים מדיניים. כי הרי לא יכול להיות דבר כזה יעד מדיני שלא נשען על כניעה ונסיגות וויתורים וחלוקת הארץ ומסירת שטחים והקמת מדינת טרור. להשמיד את חמאס, צבאית ושלטונית ולדאוג שהוא לא ישלוט יותר בעזה, זה יעד מדיני”.

“פירוז רצועת עזה זה יעד מדיני. שליטה מבצעית מלאה של צה”ל בכל רצועת עזה למשך הרבה שנים כדי לוודא שלא מתפתח משם שוב איום ביטחוני לעבר אזרחי ישראל ותושבי הדרום זה יעד מדיני”.

“לעודד הגירה מרצון של האוכלוסייה תומכת החמאס מעזה כדי שיהיו בה פחות אנטישמים שונאי ישראל שקמים כל בוקר בתאוות רצח של כל יהודי זה יעד מדיני שיצור מציאות אחרת בשטח ויאיר באור אחר לחלוטין את כל דיוני “היום שאחרי”.

סמוטריץ’ המשיך, “לא להסכים להחליף פרה בחמור ולהמליך בדם לוחמנו הגיבורים את ישות הטרור הפלשתינית מיהודה ושומרון בחזרה ברצועת עזה ולהקים מדינת טרור ביהודה ושומרון ובעזה, מדינה שתסכן את קיומה של ישראל זה בהחלט יעד מדיני. יש לנו יעדים מדיניים ברורים, הם שונים לחלוטין מהקונספציה המדינית והביטחונית שהוביל השמאל מאז הסכמי אוסלו הארורים והם אמורים לקדם את הציונות, לחזק את ההתיישבות ולבצר את הביטחון של מדינת ישראל”.

בשלב זה, עבר לתקוף את הניסיון להקים חד-צדדית מדינה פלסטינית. “בעקבות הפרסומים החוזרים על כך שבכוונת ממשל ביידן וגורמים מדיניים נוספים לכפות על ישראל יעד מדיני מסוכן ולקדם יוזמה להקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים והכרה חד צדדית בה, בסוף השבוע שעבר פניתי לראש הממשלה נתניהו ודרשתי ממנו שממשלת ישראל תקבל החלטה השוללת זאת מכל וכל”.

“אני שמח שהוא נענה לפנייתי והביא לממשלה אתמול החלטה שהתקבלה פה אחד ולפיה הממשלה מתנגדת לכל תכתיב מדיני חד צדדי, והיום זה יובא לאישור הכנסת ואני מצפה שהיא תתקבל בעזרת השם ברוב עצום של המפלגות הציוניות. רק המפלגות הערביות תומכות הטרור יצביעו נגד מן הסתם. אני מתקשה להאמין שמפלגה שמגדירה עצמה ציונית ודמוקרטית תוכל לתמוך בכפייה חיצונית ולא דמוקרטית על ישראל להתאבד ולסכן את בטחונה. מפלגה שמזמינה תכתיבים חד צדדים מצד גורמי חוץ לא ראויה לייצג ציבור במדינת ישראל, הם יכולים להצביע ישירות לקונגרס האמריקאי במקום לכנסת ישראל”.

לדבריו, “אבל ההצהרה היום לא מספיקה ועלינו להבהיר לעולם בצורה הברורה ביותר כי לא נסכים להקמת מדינה פלסטינית, לא באופן חד צדדי ולא באמצעות משא ומתן כזה או אחר. הקמתה של מדינה פלסטינית לאחר הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר תהיה פרס לטרור ועידוד לכל אויבינו במזרח התיכון. היא תשדר שבאמצעות רצח וטבח ניתן להשיג הישגים מדיניים שייגמרו לכניעה של מדינת ישראל”.

“הקמת מדינה פלסטינית בליבה של ארץ ישראל ובסמוך לכל מרכזי האוכלוסייה הגדולים היא סכנה קיומית לעתידה של מדינת ישראל, ולעולם לא נסכים לכך. ההחלטה היום בכנסת היא צעד ראשון בכיוון הנכון אבל היא לא מספיקה”.

“אני קורא לראש הממשלה נתניהו להודיע מפורשות כי צעדים חד צדדיים יענו בצעדים חד צדדים, מול כל צעד חד צדדי שינקטו כנגד מדינת ישראל, ישראל תפעל באופן חד צדדי לביטול הסכמי אוסלו, להפסקה מוחלטת ומיידית של כל הכספים המועברים לרשות הפלסטינית, ולפירוק מלא של הרשות הפלסטינית”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

23 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

לא צריך לחכות, אפשר כבר עכשיו לבטל את הסכמי אוסלו אחרת בקרוב נקבל רשות פלסטינית בהנהגת חמאס גם בשטחים. ניסיון של למעלה מ 20 שנה מוכיח שכשאנחנו לא שולטים בשטח אלא הערבים החמאס משתלט

כזה אני אוהב … חזק דוגרי בלי מסיכה

וואו! אשריו. מצפים גם מהמפלגות החרדיות להתבטא כך.

סמוטריץ הטפש אוהב מיקרופונים,וברוב טפשותו רק גורם נזק לישראל. בבקר המיע לאפשר לעזתים להגר ובערב מציע לבטל את הסכמי אוסלו. מעבר לים באמריקה ישנו זקן סנילי שונא ישראל בשם ביידן שקופץ על הצהרותיו כמוצא שלל רב. נכון שהוא סנילי אך החלטותיו יכולות להיותהקשות מאד לישראל. אז בהצלחה סמוטריץ ,תמשיך להתנגח עם ארה”ב על גופתינו.

תמשיך לזלזל בביידן ובכל העולם. תמשיך להתנהג כמו בר כוכבא. וכמו בר כוכבא ירצחו בארץ מיליוני יהודים בגללכם.

כל מה שמעניין אתכם זה לרצות את הגויים וכי לא שפכתם מספיק דם בדרככם המעוותות

אתה טיפש מטופש . סוף סוף איש כלבבנו כל הסמאל מטומטם מאכיל. שרצים נבלות וטרפות . ומה שהיה7.10 וכיפור שעת הנעילה ואיסור יציאה עם ספר תורה ולרקוד ברחובות של חיות וחברה הם מעידים על הסיבות לכך והסכנות

אכן דר טיפש

מצוין מצוין ועוד פעם מצוין!!! כול הכבוד לח”כ סמוטריץ”…האומה האיסלמיסטית ובעיקר עמי– ערב לעולם, לעולם לא יסכימו שלעם היהודי תיהיה מדינה!!! רק אם היהודי יהיה כפוף לשילטון אסלמיסטי כלשהו..אבל * לא מדינה* לכן הם במלחמות איתנו.* זה כתוב להם*!!!! זו אוומה פסיכוטית, שיקרית, רוצחת * וכובשת* מדברים אחרת ומתנהגים אחרת!! ולביבי נתניהו שלא יסתובב לו הראש לכאן ולכאן!! גם הוא כבר * עייף*!! מספיק!! להיות חזקים *בפנים* לא רק * בקרב*!!!!

קשקשן בשקל 90. אפס מאופס. רק בן גביר!

מה לא נכון אמר למתכחשים והעוזרים להכחשה ? ישראל היהודים באשר הם אחראים לגורלם המשותף בלבד , כך תמיד היה בלי הכפוהים הרפורמים שמוכרים אותנו להשרדותם ושימור מעמדם על חשבון דמם של עם שלם , שארה”ב תתעסק להשרדותה מהמעצמות סין רוסיה וגודל הקואלציות שליהם , ויעיפו את בלינקן ופרידמן וכמותם הרפורמים שמסבכים אותם ואת ארופה וישראל , הרפורמים החכמים והעשירים ומקושרים מביאים עלנו מלחמות ומלחמת עולם ,

לא למדנו כלום מההיסטוריה. אתם מתרבים. בקרוב יהייה פה רוב דתי חרדי. אתם תסלחו את השטחים. תאבדו את תמיכת העולם. תהייה מלחמה ויוטל עלינו אמברגו. וישחטו פה מיליוני יהודים. טיפשים חסרי הבנה.

כל הכבוד לך מיסטר סמוטריץ ככה אני רוצה לשמוע מכל יהודי באשר הוא.זאת ההצעה וזאת הדרך שאנחנו חייבים ללכת בה תמיד עד להבסה טוטאלית של אויבנו ימח וזכר אמונתם לאבדון

סמוטריץ חכם…כל הכבוד ..מהלך מצויין…לפתוח בו
מול האמריקאים..שחושבים שהם מתעסקים עם
הנייטביס…החולירות…לבטל לחלוטין את הסכמי אוסלו!!!
כל הכבטץוד סמוטריץ..נקווה רק שלא ניתן לשמאל
האנטישראלי במדינה להפריע …לכאורה

ראינו מה הם “הצליחו” לעשות ב 14 חודשים מפחיד לחשוב מה הם עוד יעשו בעתיד. פשוט לבכות ולמות מפחד ואלי גם נמות ממש בקצב הזה .

כל הכבוד!!!

כל הכבוד סמוטריץ !!!!!! לא להתייחס לסנילי , עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב

ביידן וממשלו הפרוגריסבי ושרהחוץ היהוד המומר… הולכים לגרום למלחמת דמים שמלחמת עזה לעומתה מלחמה זניחה… ברגע שארה”ב תפעל חד צדדי וישראת תתנגד… הרשות הפלסטיני מרב אזרחי הרשות שהם חמאס ופתח… יפתחו במלחמה ובפלישות לישראל ולהתיישבות בשטחים… ישראל תגיב בעוצמה וביידן יהיה אשם שימותו לא 30 אלף פלסטינים ימותו מעל 150 אלף היות וישראל במצב צה תשחרר את הצבא כדי למנו מהרשות כל הצלחה… מרחץ דמים שיקרא “ביידן מרחץ הדמים”

צודק צריך לבטל את ההסכמים שהזויים חתמו עליהם
באופן חד צדדי

סמוטריץ’ אתה מלך. כל העם השפוי מאחוריך. ישר כוח. לבטל לאלתר את הסכמי אוסלו האידיוטיים.

לשמוע שטויות מסמוטריץ שיתגיס קודם

מזה הבדיחה הזו ממשלת רבין ופרס השקיעו ובנו בהתיישבות בשנות ה90 וה80 יותר מכל ממשלת ימין באותה תקופה
מי שלא נתן אישורי בנייה במשך שנים רבות להתיישבות זה ממשלות ביבי הראשונות
מי שנתן שטחים לערבים בהסכמי שלום זה ממשלות ימין לא שמאל.

מצוין יפה מאוד!!!!
אבל השמאל תמיד הורס ברגע שהוא יכול. !
כל מה שאומר השמאל עשה ההפך.
חשיבתם עקומה !!! כי איבדו את הגישה ואת הד.נ.א הרוחני היהודי והרגש והאינטואיציה היהודית!

איזה מטומטמים והרסניים היו הסכמי האסלה הארורים ומעודדי הטרור! הארורים הביאו עלינו אלפי קורבנות ועשרות אלפי יתומים ואלמנות כולל הטרור הנאצי הנוח אי!
בושו לכם שמאלנים חשוכים ועיוורים!!!!

כתבות חדשות באתר

בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
יממה לפני פטירתו, הגיע ר' הלל גולדברגר לכולל על כסא גלגלים ללמוד תורה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture