חדשות

החיפושים אחרי בנימין אחימאיר הי"ד. קרדיט: דוברות יכ"ל

“יש לנו עסק עם נאצים”: המערכת הפוליטית סופדת לנער בנימין אחימאיר הי”ד

המערכת הפוליטית בישראל סופדת לנער הקדוש בנימין אחימאיר הי”ד שנרצח באכזריות בידי מחבלים מתועבים. סגה”ש אבי מעוז קורא להאמין לדברי ההסתה של המחבלים ולהתנהג איתם בהתאם “להילחם בהם כמו בעזה”. השם יקום דמו
  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • כל כך טעים שלא תאמינו שזה פרווה >>

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • השקעות יוקרה לא לעשירים בלבד>>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

בבוקר יום השבת פורסמה הידיעה המעציבה על מציאת גופתו של הנער בנימין אחימאיר הי”ד, שנרצח באכזריות על ידי מחבלים והוא בן 14 בלבד.

במערכת הפוליטית המתינו עם התגובות עד צאת השבת, מלבד ראש הממשלה שעם פרסום הירצחו של בנימין אחימאיר הי”ד הוציא הודעה חריגה בעיצומו של יום השבת. בהודעה נכתב: “הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הי”ד הוא פשע חמור. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. כוחות צה”ל ושב”כ נמצאים במרדף נרחב אחר הרוצחים הבזויים וכל מי ששיתף עמם פעולה. אנחנו נגיע אל הרוצחים וסייעניהם כפי שאנחנו עושים עם כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל. צה”ל, שב”כ ומשטרת ישראל מחוז ש”י מבצעים פעילות מבצעית ומודיעינית עצימה בכל המרחב ובכפרים הפלסטינים”.

“אני קורא לכל אזרחי ישראל לאפשר לכוחות הביטחון לעשות את עבודתם באין מפריע, כדי שנוכל לבוא חשבון עם הרוצחים המתועבים וסייעניהם במהרה”.

יו”ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ כתב עם צאת השבת: “הרצח המזעזע של בנימין אחימאיר, רק בן 14, כואב וקורע את הלב. אני מבקש למסור תנחומים למשפחתו. כוחות הביטחון ירדפו את הרוצח ואת כל מי שסייע למעשה הטרור הנפשע. אני קורא לכולם לאפשר לצה”ל ולכל הכוחות לבצע את משימתם. אסור לקחת את החוק לידיים. נרדוף את המרצחים, נתפוס אותם, ונמשיך להיות חזקים ונחושים יותר מכל טרוריסט שפל”.

נשיא המדינה יצחק הרצוג כתב על הרצח המזעזע: “ליבנו דואב בכאב על הירצחו של בנימין אחימאיר הי”ד, רק בן 14, שחייו נגדעו ע”י בני עוולה. בשעה קשה זו אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו, אוהביו ואהוביו. אני מבקש לחזק את כוחות הביטחון הפועלים בנחישות בהגנה על אזרחי ישראל ובמיוחד בימים ולילות מתוחים אלו ובתנאים מורכבים מאד”.

“על אף שהלב דואב ועל אף הכאב והכעס אסור לאף אחד להפר את החוק ולנהוג באלימות. צה”ל, שב”כ ומשטרת ישראל שחוקרים את האירוע יגיעו אל הרוצחים המתועבים בהקדם כפי שהם מוכיחים פעם אחר פעם והם ייענשו במלוא החומרה”.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט המדיני בטחוני, מירי רגב כתבה: “בנימין אחימאיר בן ה-14 הי”ד, נרצח באלימות קשה, כל חטאו היה שהוא יהודי. שולחת תנחומים מעומק הלב למשפחתו. מחזקת את כוחות צה”ל ושב”כ הנמצאים במרדף אחר הרוצחים, נבוא חשבון עם כל מבקשי רעתנו, אנחנו נלחמים בטרור בדרום, בצפון וביהודה ושומרון, זה הזמן להיות מאוחדים, רק ביחד ננצח”.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף כתב בעקבות הרצח של בנימין אחימאיר הי”ד: “הנער הקדוש בנימין אחימאיר הי”ד נרצח באכזריות בלתי נתפסת על ידי מחבלים ארורים. הלב שותת והדם רותח. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו ובטוח שכוחות הבטחון ישיגו את המרצחים ויבואו עמם חשבון”.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כתב בעקבות הרצח הקשה: “הירצחו של הנער הקדוש בנימין אחימאיר הי”ד הוא עוד הוכחה נוספת שעם המחבלים ותומכיהם אין פשרות, אין משאים ומתנים. אלא רק להרוג אותם, לחזור לסיכולים הממוקדים ערב ערב גם ביו”ש, להעביר את חוק עונש מוות למחבלים, לסגור כפרים ביו”ש, ולמנוע מהם לנוע בכבישים בצירים וסמוך ליישובים ולחוות. הזכות לחיות גוברת על חופש התנועה וההומניות המזוייפת”.

יו”ר מפלגת נעם סגן השר ח”כ אבי מעוז בתגובה לפיגוע בבנימין: “דין חוות מלאכי השלום כדין קיבוץ בארי וכפר עזה. המציאות שבה אנו מקבלים כמובן מאליו את העובדה שאצל אויבינו השפלים רצח אכזרי של נער תמים הוא מעשה לגיטימי, חייבת להיפסק. במשך מאה שנים הם מכריזים ללא הרף על שאיפתם למחות את זכר ישראל מעל הארץ הזאת ועושים כל שביכולתם כדי לממש זאת. הגיע הזמן להאמין להם. הגיע הזמן להתחיל להתנהל בהתאם ולהכריז מלחמת חורמה על הרשות הפלסטינית ונגד כל המחבלים שביהודה ושומרון כפי שמדינת ישראל עושה בעזה”.

יו”ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ על הרצח של הילד בנימין אחימאיר הי”ד: “עצובים וכואבים עם הבשורה הנוראה על הרצח המתועב של בנימין הי”ד. יש לנו עסק עם נאצים. נאצים בעזה ונאצים ביהודה ושומרון. ככל שנבין זאת מוקדם יותר, ונשכיל לפעול נגד האויב ביד קשה יותר, נצליח להשיב את ההרתעה מול האויב השפל”.

השר הוסיף וכתב: “תנחומים מעומק הלב למשפחת אחימאיר, עם ישראל כולו בוכה ואבל יחד איתכם. אל מול המחבלים המבקשים לפגוע בהתיישבות ובאחיזתנו בחבלי המולדת ובעם ישראל, אנחנו מחזקים במעשים את המחויבות שלנו להתיישבות בכל חבלי ארץ ישראל”.

ח”כ שמחה רוטמן כתב: “כִּי אֵיךְ אֶעֱלֶה אֶל אָבִי וְהַנַּעַר אֵינֶנּוּ אִתִּי. ‏בנימין אחימאיר הי”ד, טרוף טורף בידי בני עוולה, כשרעה את הצאן. ‏תהי נשמתו צרורה בצרור החיים”.

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר (הציונות הדתית) כתב עם צאת השבת: “בנימין אחימאיר נרצח באופן אכזרי ע”י תתי אדם. האויב הוא אותו אויב ויש לנהוג בו באותו אופן ביו”ש, עזה, לבנון ואיראן. אני משתתף מעומק לבי בצער המשפחה. צה”ל ומערכת הביטחון יבואו חשבון עם הרוצחים, שולחיהם ועוזריהם. אני קורא לאזרחי ישראל בעת הקשה והכואבת הזאת, לא ליטול את החוק לידיים ובכך גם לסייע לכוחות הביטחון בפעולתם”.

סגן יו”ר הכנסת חה”כ משה סולומון כתב: “המצב בו יהודים לא יכולים להתהלך במדינתם מחשש להירצח בידי מחבלים לא מתקבל על הדעת. האחריות על דמו של בנימין אחימאיר נמצאת על צה”ל, ללא תירוצים. רועה צאן כמשה רבנו, ששליחותו נגדעה באיבה. ה’ יקום דמו”.

ארגון תורת לחימה בתגובה לרצח הנער הקדוש בנימין אחימאיר הי”ד: “תגובות ‘גורמי הביטחון’ לרצח הנער מתדלקות את הטרור. כל מי שמקשקש בסגנון ‘נגיע אל הרוצחים’ ולא דאג לחסל את קיני הטרור מהם יצאו לרצח נער טהור – לא יוכל לומר “ידינו לא שפכו את הדם”.

בארגון אמרו עוד: “אנו מחבקים את משפחת אחימאיר ואת חבריו ומכריו. רועה צאן יהודי, נער זך וטהור נרצח בידי מחבלים ערבים השורצים בעשרות אלפים במרחבי יהודה ושומרון ולא מחוסלים. אלוף פיקוד מרכז וראש השב”כ עסוקים ברדיפת יהודים במקום לחסל קיני טרור אלו. שוב ושוב מחבלים רוצחים יהודים, ובכירי מערכת הביטחון לא נוקפים אצבע. קיני הטרור תוססים עם עשרות אלפי מחבלים חמושים בדיוק כפי שהיה בעזה, אך בפיקוד המרכז אפשר לרצוח עוד יהודי ועוד יהודי – והאחראים על מחדל טבח שמחת תורה דורשים בלי בושה מהקרבנות איפוק ושקט. דורשים ללכת כצאן לטבח, כמו בעוטף עזה”.

“מי יגן עליהם? הקם להורגך השכם להורגו. את כלל המחבלים צריך לחסל עכשיו, ואת כלל תומכיהם צריך לחסל עכשיו. כל מי שמקשקש בסגנון ‘נגיע אל הרוצחים’ ולא דאג לחסל את קיני הטרור מהם יצאו לרצח נער טהור – לא יוכל לומר “ידינו לא שפכו את הדם”. חובה להחליף עכשיו את אלוף הפיקוד יהודה פוקס שלא מגן על יהודים, ולצאת למערכה”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

1 תגובה
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

ארגון תורת לחימה תודה על קולכם

כתבות חדשות באתר

מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
הגר"א פרץ מצהיר: "הנותנים – נותנים לעצמם"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture