היום 8 ימים לעומר

קרדיט: הצלה יו"ש ללא גבולות

בכביש עוקף חווראה: ערבים יידו בקבוק צבע על רכב ישראלי, הנהגת לקתה בחרדה

פיגוע טרור אירע הערב כאשר נהגת שנסעה בכביש עוקף חווארה ספגה פגיעה של מיכל צבע שנזרק לעברה על ידי מחבלים ערבים שניסו לרצוח אותה. בחסדי שמים היא הצליחה להמשיך בנסיעה עד ליישוב הר ברכה שם טופלה לאחר שלקתה בחרדה
  • מרתק! הדרכים של מנהלי העמותות לגיוס הכספים

    תוכן מקודם

  • הפוסק הזדעזע ממראה עיניו: כך מתגוררת משפחה ברוכת ילדים אצלו בשכונה

    תוכן מקודם

  • איך להחזיר את המוטיבציה לעובדים לאחר חג הפסח?

    תוכן מקודם

  • הכסף שיעשה לכם פירות

    תוכן מקודם

  • בואו להרוויח מפירות מרקיבים

    תוכן מקודם

  • איך להחזיר את המוטיבציה לעובדים לאחר חג הפסח?

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

ערבים יידו הערב (חמישי) מכל צבע על רכב ישראלי שנע על ציר עוקף חווארה, כתוצאה מכך נסדקה שמשת הרכב וצבע כיסה את שדה הראיה של הנהגת ברכב, בחסדי שמים הנהגת שלקתה בחרדה הצליחה להמשיך בנסיעה עד ליישוב הר ברכה שם טופלה על ידי גורמי ההצלה.

גורמים בהתיישבות מתחו ביקורת על אוזלת היד של צה”ל במיגור הטרור כאשר מוכח לדבריהם כי למרות סלילת הכביש שלא עובר בחווארה בעלות של מיליונים רבים, הטרור מכה שוב גם על הכביש החדש שאמור לתת מענה בדיוק לנקודה הזו. יש לציין כי ביקורת רבה נשמעת בקרב המתיישבים על כך שהכביש החדש פתוח כולו לתנועת כלי רכב פלסטינים, דבר שמאיין את היתרון שבסלילת הכביש כמעט לחלוטין.

מוקדם יותר הערב הודיע צה”ל כי סיכל ניסיון פיגוע דקירה של ערבי חמוש בסכין ליד היישוב ברוכין. האירוע החל כאשר בשעות הערב, זוהה חשוד במצלמות האבטחה בדרכו ליישוב ברוכין, חיילי ההגמ”ר (-הגנה מרחבית) ביצעו עליו נוהל מעצר חשוד ובכליו נמצאה סכין. המחבל הערבי הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון.

תושבי היישובים באזור פרסמו הערב הודעה בה הם מודים לחיילים שלכדו את המחבל: “ועדי יישובי גוש מערבא מבקשים לשבח את חיילי צה”ל, כוחות ההגמ”ר (הגנה מרחבית) והביטחון על תפקודם הערב שהוביל ללכידתו של מחבל ערבי חמוש בסכין, בדרכו לביצוע פיגוע סמוך ליישוב ברוכין”.

“ועדי ישובי גוש מערבא רואים בחומרה את הניסיונות לכל פגיעה בתושבי האזור, וקוראים לכוחות הביטחון לפעול להגברת הביטחון והאכיפה. אנו מבקשים להדגיש כי מדובר באירוע חמור שנמנע עקב תיגבור הכוחות באזור על ידי חיילי הגמ”ר שצפויים להשתחרר בסוף אפריל, אנו קוראים לכוחות הביטחון לפעול בצורה תקיפה ונחושה כנגד הטרור וההסתה היוצאים מהכפרים בשומרון ולהמשיך ולתגבר את כוחות הביטחון לאור הצורך בכך”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
3 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

אם המפלצות נוסעות גם בכביש הזה – מה עשינו?

הקונספציה עדיין כאן,
חיה ובועטת.

שיהיה על הראש של פוקס כל הייסורים האלה

כתבות חדשות באתר

הכתבות המעניינות ביותר

המיוחדים

חדש באתר

גלריות

עיתוני היום

3
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן