חלל ראשון במבצע צה"ל ברפיח: סמל עירא יאיר גיספן, בן 19 מפתח תקווה, לוחם בגדוד 75 בחטיבת השריון 7 (עוצבת "סער מגולן"), נהרג אתמול בדרום רצועת עזה, ליד רפיח. שלושה לוחמי צה"ל נוספים נפצעו באותה תקרית.
בכך, מספר חללי צה"ל מאז תחילת המלחמה עלה ל-621 חללים.
כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה במזרח ובמעבר רפיח מצידו העזתי כנגד יעדי טרור במרחב. במעבר רפיח מצידו העזתי, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 חיסלו מספר חוליות מחבלים חמושים בקרבות פנים אל פנים.
במזרח רפיח, לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי חיסלו מספר מחבלים בהיתקלויות ואיתרו אמצעי לחימה. כלי טיס של חיל האוויר תקפו בהכוונת הכוחות חוליית מחבלים שיצאו ממרחב שיגור. בנוסף, הותקפה עמדה ממנה פעלו מחבלים נוספים שירו לעבר הלוחמים.





















ראשון ואחרון! בעז״ה
אכן, גם לי צרמה הכותרת
מה זה לוחם ראשון, אתם מחכים לשני ולשלישי? לא כותבים אילון כזה, מחילה!
נכון מאודד!!!
גם לי זה הציק