ישיבת מועצת הביטחון של האו"ם נפתח היום בדקת דומיה לזכרו של נשיא איראן איברהים ראיסי ושר החוץ חוסין אמיר עבדאללהיאן שנהרגו אתמול בהתרסוקת המסוק במחוז מזרח אזרבייג'אן.
לבקשת רוסיה, סין ואלג'יריה נפתחה הישיבה בדקת דומיה לאות אבל. שגריר מוזמביק המכהן בראשות המועצה התורנית, ביקש מחברי המעוצה לעמוד "לזכר אובדן החיים בהתרסקות המסוק של נשיא הרפובליקה האסלאמית של איראן אבראהים ראיסי וצוותו".
גם מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) רפאל גרוסי, הביע את תנחומיו, ופתח את הישיבה עם דקה דומיה לזכרו של ראיסי ועבדאללהיאן. "מחשבותינו עם משפחותיהם ועם תושבי איראן בתקופה קשה זו", אמר.




















