אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל

בתוך המלחמה: טייס מהטייסות המובילות הודיע על סירוב לשרת; המפקד הדיח אותו

לאחר כמעט שנה מאז שגל הסרבנות בחיל האוויר הסתיים בשל המלחמה שפרצה בשמחת תורה, טייס קרב מהטייסות המובילות בצה"ל הודיע על רצונו להפסיק את פעילותו בחיל בעקבות התנהלות הממשלה. מפקד הטייסת החליט להדיח אותו משירות

כתבות נוספות בנושא:

טייס קרב מאחת הטייסות המובילות בצה"ל הודיע לאחרונה למפקד שלו על רצונו להפסיק את פעילותו בטיסות, וזאת בעקבות התנהלות הממשלה. מפקד הטייסת החליט להדיח אותו משירות כך דווח הערב (שני) בערוץ 14.

כמעט שנה עברה מאז שגל הסרבנות בחיל האוויר הסתיים בנסיבות קשות, בעקבות טבח השבעה באוקטובר. ישנם המייחסים את הבחירה של ארגון הטרור לעיתוי ההתקפה, בין היתר, לקולות המחאה והסרבנות שהתרחשו באותם ימים.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

100 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

ומה עם להורידו לדרגת טוראי ולשלול ממנו את הפנסיה הצבאית? למה שנמישך לפרנס סרבנים ועוכרי ישראל?

לא רק זה, אם ארגון טרור דוגמת אחים לנשק משפיע על טיס גם ארגוני טרור מוסלמים יכולים לעשות זאת בקלות

אולי הוא איש מילואים ?
אז פנסייה אין לו מהצבא .

למה?
אם אנחנו יכולים לפרנס מחבלים ופושעים יהודים מורשעים, שמעולם לא שירתו בצה"ל, למה לשלול את זה ממישהו שכן שירת?!

מדובר בבוגד עריק שמסרב להילחם ומסית אחרים
נותן רוח גבית לחמאס…וזאת אחרי שמדינת ישראל השקיע בו מיליונים !הוא צריך לשבת בכלא ! לא רק לשלול את הפנסיה !

צודק כל מי שנתן רוח גבית לחמאס ומימן אותה במזוודות של כסף לכלא

צודק עוד קפלניסט מפגין

איזה סיבה יש להוריד בדרגה מתנדב שביקש להפסיק התנדבות ? צריך לערוך לו מסיבה, להודות לו על שנים שהתנדבו וסיכן חייו, לתת לו מתנה ולאחל לו בהצלחה
וכל המשתלחים, נראה אותם עושים 19% ממנו לאורך השנים.
בכל מקרה אני מודה לך אדוני הטייס ומכבד את החלטתך.

זו לא התנדבות למילואים! זו התנדבות לצורת המילואים של טייסים. הוא עדיין מחוייב בשירות מילואים. לא רוצה להתנדב לטוס? סבבה, שיעשה מילואים בשריון באבטש או בש.ג של הבסיס.

אם הוא מוותר על הכסף שקיבל ב״התנדבותו״ מחזיר את עלות הקורס שהמדינה השקיע בו, יכול להסכים לא להוריד בדרגה. אגב לפי חוקי הצבא, הוא צריך לשבת בכלא!

הגדרת מתנדב היא טכנית בכדי לחסוך הוצאות עשרות צווי מילואים מראש לפעם בשבוע שהטייסים טסים, הם אינם מתנדבים הם מקבלים פיצוי גדול ליום המילואים שמסתכם בחצי יום בו הם באים לטוס ולחזור הביתה.
מקורס טייס כל חניך יודע את זה אז להפסיק לחשוב שכולם מטומטמים ולא יודעים, כשישלמו לכל המילואימניקים שכר יומי כפי שמשלמים לטייסים אוצר המדינה יתמוטט.

הם מקבלים לפי המשכורת שלהם. תנשום. וכן מגיע להם… הם עושים המון מילואים וזה פוגע בפרנסה.

לא אומרים תודה למי שעוזב באמצע מלחמה.ומה עם משפחתו שלו ילדיו, וכו' האיםהוא לא צריך להגן עליהם? אנשי תורה ויראת שמים היו עושים כך?

תמחא כפיים אידיוט. שיגיד תודה שלא עושים היום משפט שדה. עריקים במלחמה …

כי עד היום הוא שמר עלך ומסתכן מידי יום……מה אתה עשית בשבילו?

עד היום זה לא רלוונטי. מעשה בגידה ונסיון המרדה במלחמה זה לא בדיחה. עוזב במלחמה ומנסה לגרור אחריו אחרים… זה נקרא מרד. ותקראו את החוק מה העונש החוקי על זה…באחריות יצא בזיל הזול.

לקחת לו את הכנפיים להדיח לשלול פנסיה ולכלא

גבר
אחריו יגיעו מאות אלפים של חיילים. רק כך מדיח את הרוצח נתניהו שמנהל מלחמה פוליטית על גבם של החיילים והחטופים

למה?

לכלא ושלילת פנסיה זה לכל חברי הממשלה ובמיוחד העומד בראשה הכושל שמחריב את המדינה…

אולי הפרסום בערוץ 14 שיקרי. כמו הרבה מהפירסומים שלהם?

להוריד בדרגה ובפנסיה. להפסיק את אדונות הארץ לשמאל השחצן

הורי החתופים עוסים נזק למדינה שבו בבית צהל יעשה את החזרת החתופיםאתם עוסים לסינאר את העבודה לכן הו מיתעקש להחזרת החתופים

לשמאל יש הגמוניה מוחלטת בחיה"א
לכן הסרבנות לפני 7.10 תפסה תאוצה
לכן מפקד חיה"א לא יכול היה להדיח אותם למרות שעברו על חוקי הצבא וביצעו ממש מרד כי היה נשאר ללא הרבה טייסים
אחד שחצה את הגבולות בצורה מהדהדת הודח
אבל חבריו הפעילו מנוף לחץ ואיומים ומפקד חיה"א נאלץ להחזירו
לכן היה אסור לעצור את הרפורמה גם במחירים כבדים
השמאלנים שולטים כנ"ל בפרקליטות בלשכת עו"ד וכמובן בבג"ץ

תפוז שעומד להירכב מוציאים מהארגז ליפני שידביק את שאר התפוזים

0 סובלנות לסרבנים הורדת דרגת טוראי ושלילת כנפיי הטייס

בוגד!
לא לומדים כלום!
שיחזיר את עלות הטיסות וההכשרות שלו!
גנב!

שיחזיר את את עלות ההכשרות?
בא תשלם קודם כל על הסיכון שלקח על עצמו כטייס כל השנים.
אפילו אם שירת רק שנה כטייס המאזן לטובתו

איזה סיכון. מאז מלחמת יוה"כ לא הסתכנו הטייסים בשום פעולה חוץ מהפצצות העור העירקי

חובה להכניס אותו לכלא ולשלול לו את הדרגות ואת הפנסיה

לתבוע אותו כספית ,השקיעו בסרבן יללן ועכשיו ייצא הגולם לשוק החופשי ירוויח מליונים בעוד בנינו מקריבים עצמם בשביל השרץ המפונק הזה.

להורידו לדרגת טוראי, כמה שנים כלא לא לאפשר יציאה מהארץ לשלול ממנו פנסיה ולחייב אותו בכל הכספים שצהל הוציא להכשרתו

לבטל לו פנסיה או לחייב אותו על ההכשרה והלימודים

לשלול ממנו את כל הזכויות שמגיעות לו כולל הפנסיה

כולל רשיון טייס לשלול

על איזה גל סרבנות אתם מדברים?
כדאי להבין פירוש של מילים לפני שמקיאים אותם!!!
כשמישהו שמתנדב לעשות משהו זו התנדבות, הוא עושה טובה!!!
ואז כשהוא מפסיק את ההתנדבות, זו פשוט הפסקת התנדבות. לא סרבנות!!!

בואו, אסביר לכם, מהי סרבנות.
פלג שלם בעם לא משרת כלל בצבא.
לא מתייחס לצווי גיוס.
זאת סרבנות!!!
אז כדאי לדבר עליהם, במקום לעוות את האמת לנוחותכם הפוליטית!!!

לא משרתים בצבא שקודם שולח התראה למחבלים, שיברחו ויעשו מארבים לחיילים ,ואז שולח את החיילים להילחם
ויכנסו למטווח
וזה רק אחת הסיבות
גם למגיבה שלא מאמינה שאנחנו מצליחים לא בכוח הזרוע והנשק , כי אם בכח התורה והתפילה של אותו פלג שלם שאת משמיצה

מילואים זו לא התנדבות זו חובה לפי החוק ולכן גם משלמים יום עבודה עבור כל יום מילואים. למתנדבים לא משלמים. זה ש70% השתמטו עד השנה זה לא משנה את העובדות

קוראי JDN משרתים בצבא?

ודאי ששרתתי
מה שירתת קש'ל?

זהו? רק הדחה? ומה עם להעמיד אותו לדין ולכלא לשנים רבות? לסרב לשרת וע
בזמן מלחמה זה כמו לומר לתת לאויב לנצח ולחסל אותנו.

ועכשיו כל המובטלים ייתנו עצות על מה לעשות לטייס. לכו תמלאו ווינר יא דפרים. לא הצלחתם לעשות כלום בחיים שלכם אז אתם מרגישים צורך לרדת על אלה שלעולם לא תגיעו לקרסוליים שלהם.

יצחק אתה אפילו לא מבין כמה אתה צודק

להדיח?
למה להדיח?
לשלול ממנו לצמיתות את רישיון הטיס!
צבאי ואזרחי ולמנוע ממנו לטוס.
רוצה לטוס? סע לזמביה, ושם תוציא רישיון טיס.
אני שילמתי את המיסים שאפשרו לך ללמוד בקורס הטיס. אם אתה לא עושה למען עמך, לא צריכים אותך כאן איתנו.

לא רק להדיח אלא לחייב אותו בכל ההוצאות על הכשרתו לטייס

רואים איזה מיונים עשיתם עד עכשיו לטייסים
כול אחד יכול להיות טייס הכול חרטא ברטע
מי שמסרב בשעת מלחמה זו בגידה בעמו

בגולני על סירוב הולכים לכלא רק שבגולני לא משקיע המדינה מיליוני שקלים ותואר אקדמי בהכשרה
יואיל הגיבור להשיב למדינה את הכסף שהושקע בו ילך לכלא וישמור את דעותיו הפוליטיות וצו מצפונו המוסרי המעוות
וידע שהוא חלאת אדם

להדיח אותו מהצבא, לשלול את רישיון הטיס, לשלול את כל זכויות הפנסייה שלו ולהכניס אותו לכחא ומייד

לפרסם את שמו

אם הוא לא מבין את חומרת המעשה, אין ספק שאסור לתת לו,לטוס.

הוא התפטר אז פיטרו אותו….

היתי שולל גם את האזרחות על הדרך הרי למה לו להיות במדינה "לא דמוקרטית" שילך לאירופה המוסלמית

ולא לקבל אותו בשום חברת טיסה אזרחית צריך גם לשפוט אותו על סרוב פקודה להוריד לו את הדרגות ולהכניס אותו לכלא

סליחה, אבל עם לחרדים מותר לא לשרת ולעשות מה שבראש שלהם גם לכל אחד אחר מותר

נתניהו מוביל את המדינה לחורבן בית 3

לשלוח ממנו את הדרגות ולקחת את כנפי הטייס באירוע שמסיים לתמיד את היותו טייס לשעבר למנוע ממנו להגיע לאולפנים בתור טיים

סרבן הינו בוגד

לא מבין מה הויכוח יש פקודות בצבא ונוהלים.

נו מה ציפיתם מטייטס אנרכיסט אין לו מחויבות למולדת רק לדירות הפוליטיות מכאן יש ליצור אלטרנטיבה לטיסים שמאלנים מציע לשפוט אותו כי אנו במלחמה לא יתכן למען יראו ויראו

הביתה

היות והטייס סרב להמשיך ולטוס ..על המדינה לבטל את רישיון הטיס שלו כי אנחנו הציבור שלמנו על שעורי הטיסה שלו …מי שמסרב לא יוכל להיות טייס יותר לתמיד…

טוב עשה מפקד הטייסת שהדיח אותו,עכשיו צריך להעמיד אותו לדין על הסתה

זכותו כל הכבוד לשני הצדדים ביבי קח את זה לתשומת ליבך הצבא לא בכיס שלך תתחשב בכל העם ולא רק בכיסא שלך.

טייס עלוב צריך לקחת לך את רישיון הטייס ותחזיר את הכסף של קורס הטייס

להעמיד את הטיס לדין ולשלוח אותו לכלא

לרוב אלו שכותבים תגובות הלו מה קרה לכם השתגעתם? אני מכיר המון אנשים שמבחינה מצפונית לא משרתים יותר בצה"ל ובמיוחד מתנדבים שלא חייבים כלום לביבי וחבר מריעיו מתנדב זה אותו אחד שהחליט להתנדב מרצונו ומרצונו הוא יכול להפסיק להתנדב את שירות החובה שלו הוא כבר עשה השאלה היא למה הוא לא רוצה להתנדב ועל זה הממשלה וביבי צריכים לתת את הדין.

בלה בלה
אתם השמאולנים ההזוים כל דבר אתם מיפים
סרבנות זה אי התנדבות
אנטשימיות חילונית זה התנגדות לכפיה
כפיה חילונית זה הדרה
וכן על זה הדרך אתם ממציאים חוקים וכללים חדשים
אבל תדעו זה הולך להיגמר הרוב החרדי והדתי הוא ישלוט פה במדינה
ולכם נותר רק להיצטרף

חבל מאוד שככה מתנהגים טייסים
בשביל זה כשנכנסואנשיחמס ברכבים בטיוטות
יכלו לפגוע בהם לפני הגדרות כ-90 אחוז
בשביל כך נהרגו מעל 1500 חיילים חיילות
ומעל 200 חטופים

יענו אותם!!!

חרפה. כל אחד יעשה מה שבא לו כי הממשלה לא לרוחו לאן הגענו .
צריך להוקיע אותו בציבור כי מדובר בנוכל. אדם שהחברה שמה בו את מבטחה ובזמן מלחמה בחר לתקוע לה סכין
וזה לא קשור לימין או שמאל …פשוט התנהלות הזוייה במיוחד למי שטוען כי פועל למען הדמוקרטיה ואולי צריך לעשות שיעור או שניים על איך דמוקרטיה פועלת

הבנתם למה הגענו לאוקטובר

מציעה שקרעי יטיס את המטוסים

לפני כל קורס טייס להחתים כל מועמד להתחייבות לשרות ללא דופי למען בטחון המדינה ובכל תנאי ללא אפשרות לסרבנות. וזאת כתנאי לקורס טייס.לפתוח הקורס לכל האוכלוסיות ולא רק למקומבנים.

כלא!!!סילוק מהצבא ללא אף דרגה!!! קנסות!!!
כי במלחמה אין לאף אחד את הזכות לסרב!!!

אני מצדיע לטייס הזה בדם מתוח

להחזיר את כל הכסף שהושקע בו ובוגד יירשם בתעודת החוגר שלו

רוצה להפסיק לשרת כטייס? אז תפסיק. התרוצים העלובים מיותרים.

מה זאת אומרת הדיח? למה לא לכלא? דינה מתאבדת.

הבנתם מה קרה 7 לאוקטובר המבין יבין

להוריד דרגות לטוראי ולהעיף לכל הרוחות

אינה דומה שעת מלחמה לשעה שאין מלחמה.

כתבות חדשות באתר

סוד הניסים הגלויים של ג' תמוז!
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
סערה בוושינגטון: "הפנטגון שיפץ את נתוני הפצועים כדי להציג תמונת ניצחון"
ח"כ פרוש בסיכום ראשוני: "זכינו לקדש שם שמים! ערוכים להמשיך את המחאה"
עם ישראל התגייס לשפץ את הבית, וכעת משלימים את המשימה עבור חמש היתומות של רבי משה שיינפיל זצ"ל
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
 חיזבאללה מאשים: כטב"ם ישראלי חיסל שני אזרחים בדרום לבנון
הרב יצחק יוסף נגד ממשלת הימין: "יש כאן גזענות מובהקת, משפילים אותם"
גדולי הפוסקים מעוררים את עמלי התורה: "ראוי לראות את הנולד"
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
משרד הבריאות: חשד שמוצרי טחינה עם סלמונלה נגנבו ונמכרים בשווקים
 עובד קבלן של משרד הביטחון תושב חורה נהרג מקריסת מבנה ברצועת עזה
שלוש שנים שעולות עשרות אלפי שקלים
מ
תוכן מקודם
בשיתוף המחלקה
המסחרית
דרום לבנון: צה"ל תקף מהאוויר רכב חשודים שהיוו איום מיידי על הכוחות
קידוש שם שמים: למעלה מ10000 רכבים השתתפו במחאה למען לומדי התורה

הכתבות המעניינות ביותר

וקרב פזורינו" דודי קאליש ויענקי אויש מחדשים את הניגון הנוסטלגי של מודז'יץ
בדרך לקבר הצדיק: האברך ר' עקיבא ראנד ז"ל נהרג בתאונת דרכים קטלנית במולדובה
מתי ההילולא של בלעם? / דעה
אבל בעולם החסידות: הבדחן והמשמח הנודע ר' בצלאל דים ז"ל הלך לעולמו
כך בני המשפחה יכולים לזהות סימני אזהרה בזמן,לפנות לבדיקה ולהבטיח טיפול מתאים
בהשתתפות ח"כים ובכירי הממשלה - מאות מפעילי מעונות בוועידת חלמי"ש לענף הגיל הרך
למרות תהפוכות ואתגרים: 5,000 נערות השתתפו במעמד אדיר של תורה ואמונה
דם החרדים הותר: איום בנשק, ניסיון חנק ואלימות רבה כנגד משתתפי מחאת הרכבים
בתום מצוד ממושך: לוחמי דובדבן ושב"כ חיסלו מחבל בכיר בתשתית הנשק במנשה
וואטסאפ

חדש באתר

Copilot_20260625_002709-compressed
סערה בוושינגטון: "הפנטגון שיפץ את נתוני הפצועים כדי להציג תמונת ניצחון"
מלבן - וקרב פזורינו
וקרב פזורינו" דודי קאליש ויענקי אויש מחדשים את הניגון הנוסטלגי של מודז'יץ
WhatsApp Image 2026-06-25 at 00.10
ח"כ פרוש בסיכום ראשוני: "זכינו לקדש שם שמים! ערוכים להמשיך את המחאה"
WhatsApp Image 2026-06-24 at 23.38
 חיזבאללה מאשים: כטב"ם ישראלי חיסל שני אזרחים בדרום לבנון

המיוחדים

צילום מסך 2026-06-18 022446
הרבי מליובאוויטש עצר אותי ושאל שאלה ששינתה את חיי | ראיון מרתק
WhatsApp Image 2026-06-11 at 09.35
בוגרת הפרקליטות יוצאת למלחמה: "המדינה מענישה נשים חרדיות בגלל בעליהן"
WhatsApp Image 2026-06-08 at 10.08
רעידת אדמה משפטית: בוגרת הפרקליטות יוצאת למאבק נגד סנקציות הדיור - ומאיימת בבג"ץ
קיפקעס | פיצוץ השיחות עם צה"ל ומכה קשה לדרייברים
קיפקעס | פיצוץ השיחות עם צה"ל ומכה קשה לדרייברים

גלריות

המשפיע רבי שמעון זאב מייזליש בביקור בקהילת סאטמאר בב''ב צילום א
הגה"צ רבי שמעון זאב מייזליש רב ביהמ"ד ישמח משה בקרית יואל מונורו בביקור בקהילת סאטמאר בב"ב
רבי יעקב מאיר שכטער בשמחת הברית לנינו של האדמו''ר ממשכנות הרועים צילום יחיאל רייכמאן (13)
מרן הגרי"מ שכטר בשמחת הברית לנין האדמו"ר ממשכנות הרועים
חלאקה לנכד הרב מרדכי בונים זילברברג רב שיכון ה' ב''ב צילום שוקי לרר (2)
שמחת החלאק'ה לנכד הגרמ"ב זילברברג
הכנסת נין האדמו''ר ממכנובקא בעלזא לתלמוד תורה מכנובקא בעלזא בירושלים (9)
מעמד הכנסת נין האדמו"ר ממכנובקא בעלזא לת"ת מכנובקא בעלזא בירושלים

עיתוני היום

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – ט' בתמוז ה'תשפ"ו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – ט' בתמוז ה'תשפ"ו

ברוכים הבאים!

לגלישה באתר נקי מפרסומות קופצות ובאנרים, היכנסו באמצעות חשבון הגוגל שלכם.

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
Hide picture