צוותי החירום וההצלה מסכמים את פעילותם במהלך יום הכיפורים. השנה סיכום האירועים מתבצע על רקע המלחמה המתנהלת והטיפול בזירות נפילה ודליקות כתוצאה מפגיעת כטב"מים ורקטות.
במד"א מסכמים את היום הקדוש ומעדכנים על 2,842 קריאות שטופלו בכל רחבי הארץ. מתוכם 1,969 בני אדם פונו להמשך טיפול בבתי החולים, מהם: 286 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום.
במהלך יום הכיפורים 3 בני אדם נפגעו באורח קל מהדף בנפילת רקטה בגליל המערבי ו-12 נחבלו קלות בדרך למרחב מוגן בעת שמיעת אזעקות ברחבי הארץ.
261 בני אדם נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם 6 במצב בינוני ו-255 במצב קל.
42 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים ברחבי הארץ, בהם 11 במצב בינוני ו-31 במצב קל.
צוותי מד"א הוזעקו גם להעביר 146 יולדות לבתי החולים. יולדת ממודיעין עילית יולדה ע"י צוות מד"א באמבולנס בדרכה לבית החולים.
שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בארץ 114 מנות ומרכיבי דם במהלך יום הכיפורים.
בכבאות והצלה לישראל מספרים הערב כי השנה נערכו בכוחות מתוגברים בכלל תחנות הכיבוי בארץ ובנוסף תוגברו מוקדי השליטה 102 בסמלי מבצעים.
במוקדי החירום של כבאות והצלה לישראל התקבלו במהלך החג כ 4,000 שיחות מאזרחים. לוחמי האש ברחבי הארץ טיפלו ב 415 קריאות חירום. 15 אירועים של שריפה במבנה. 40 אירועים של לכודים במעלית. 70 קריאות לחשש לחיי אדם. 20 אירועים בעקבות ירי תמ"ס.
לוחמי האש מתחנת הרצליה טיפלו בפגיעה ישירה במבנה בבית אבות, צוותים שהגיעו למקום דיווחו כי במקום יש הרס קל ושריפה שכובתה טרם הגעת הצוותים.





















הדבר הכי משמח זה שהחג יצטרפו לעם ישראל מינימום 146 תינוקים ותינוקות טהורים וטהורות!
תודה להשם יתברך!
יהי רצון שמהיום הקריאות במד"א זה יהיה רק לצורך ללידה!!!
אמן!!!
ה' ישמור!!!!!!!!!!!!!!!!