שרות הביטחון הכללי סרב לאפשר לאסיר ביטחוני יהודי המרצה עונש בגין פגיעה בערבים להשתתף בבת מצווה לבתו. האסיר הגיש בקשה לצאת לחופשה מיוחדת של מספר שעות להשתתף בבת המצווה, זכות המוקנת לו בחוק, וסורב לאור עמדת השב"כ נגדו. האסיר הינו אסיר חיובי, וגורמי שב"ס אף המליצו על יציאתו לחופשה, אך בעקבות עמדת השב"כ נאסר עליו להשתתף בבת המצווה אשר התקיימה בשבוע שעבר.
עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו המייצג את האסיר תקף את השב"כ ואמר: "מדובר באסיר הזכאי לפי כל התנאים להשתחרר לחופשה מיוחדת לאחר ריצוי של תשע שנות מאסר. האסיר לקח אחריות על מעשיו מהיום הראשון ואף הביע חרטה על מעשיו. סירוב השב"כ לבקשה המיוחדת ליציאה לרגל בת המצוות סורבה בטענה כי האסיר מסוכן היא מופרכת לחלוטין. איזה מסוכנות יש מאדם שכבר תשע שנים כלוא מאחורי סורג ובריח ומתנהג למופת עפ"י עדות הסוהרים? בושה וחרפה. השב"כ במקום להיות עסוק באויבים ממשיך בקונספציה ובמדיניות השגויה כנגד יהודים".





















לנו חרפה
לראש השב"כ נקמה
מה יש לבן לעשות בבת מצוה??????????????????????
לשבכ לא היה מספיק זמן לצאת מהקונספציה
אם זה היה מחבל ערבי השבכ היה משחרר אותו
השב"כ שמאלני ומי שפגע בבת עינו (ערבים) יהיה זכאי לחופשה????
מסכנה הילדה
חרפה