בעקבות קריסת משטר בשאר אל-אסד בתחילת השבוע והתמוטטות הציר השיעי בעקבות מבצע 'חיצי הצפון' מול ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, חיל האוויר נערך כעת לפעולה נגד מתקני הגרעין של איראן, כך דווח הערב (חמישי) ב'כאן חדשות'.
על פי הדיווח, גורמי ביטחון בישראל ציינו כי הישגי המלחמה בצפון, הכוללים פגיעה ב-85% ממערכי הנ"מ בסוריה, מאפשרים כיום מעבר בטוח יותר למטוסי חיל האוויר.
במצב זה, נפתחה הזדמנות מבצעית חדשה לטיפול בגרעין האיראני שמאיים על המערב ועל ישראל.
במערכת הביטחון מדגישים כי "איראן נמצאת כרגע במוקד" של תשומת הלב.





















אז אולי תסתמו ותעשו את זה ? למה הדיבורים
בהצלחה, לא לשכוח תפילת הדרך..
סיפורים יללא הגיעה הזמן!!!!! למה מחכים! קדימה!!!!!!!!!!!!!!!!
ב"ה קדימה עד כלותם✌
עד שטראמפ לא יבחר לא יקרה כלום
יופי שיפוצצו להם את הגרעין!
ואז נוכל לנשום לרווחה!