העימות הסורי לבנוני מתפתח: לאחר שמוקדם יותר היום פורסמו סרטונים בהם נראים הכוחות הסורים של אל ג'וליאני שועטים לעברו גבול לבנון, כעת מדווחים כלי תקשורת סורים כי שני חיילים סורים נלקחו בשבי, לטענתם על ידי חמושים לבנונים המזוהים עם חיזבאללה.
לפי הדיווח, הצבא הסורי בראשות שר ההגנה החדש החיש תגבורות לאזור, ובנוסף ביצע ירי רקטי לעבר לבנון. כרגע החיילים הסורים עדיין מוחזקים בידי הלבנונים.
ערוץ אלמיאדין הלבנוני מדווח כי כנקמה על חטיפה הזאת צבא סוריה החדש עצר 14 לבנונים, כולל נשים וילדים, בכפר חאוויכ, שנמצא על הגבול עם לבנון בתוך שטח סוריה.





















מאחל המון הצלחה לשני הצדדים….
דווקא מאחל המון הפסד לשני הצדדים….
שכוייח