מערכת קרה מאד מגיעה לאיזורינו והיא צפויה להיות ב2 גלים, כשהראשון יחל ביום רביעי בלילה, אל תוך השבת, והשני בימים של תחילת שבוע הבא.
על פי מספר חזאים גל קור עוצמתי יגיע מכיוון הקוטב הצפוני דרך מזרח אירופה והבלקן. הירידה בטמפרטורות תהיה חדה – כ-10 מעלות פחות מהרגיל, כשהקור יורגש בכל רחבי הארץ. ההרים הגבוהים בצפון ובמרכז, כולל גוש עציון, חברון והגליל העליון, צפויים להיכנס לטווח טמפרטורות שמאפשרות שלג, אך בגלל היובש היחסי של המערכת, לא מדובר בשלג כבד. בירושלים ייתכן שלג קל, אך הסיכוי להיערמות משמעותית נמוך מאוד.
סינופטית – בעקבות שבירה של מערבולת הקור באיזור הקוטב, גוש קור אדיר (אפיק רום) פשוט גולש דרומה לאירופה וכמובן עד אלינו. כרגע המודלים רבים ביניהם, לגבי כמות המשקעים הצפויה כי קור יהיה והרבה.
הערכה היא שהטמפרטורות יהיו חריגות סביב ה-0 ואפילו פחות מכך באיזורים אפילו נמוכים יותר מפסגות ההרים הרגילות בצפון במרכז ובנגב.





















יששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
משנה עיתים ומחליף את הזמנים. משפיל גאים ומגביה שפלים.
שלג אמןןןןןן