בדיון הערכת מצב שקיים היום (חמישי) שר הביטחון ישראל כ"ץ, בהשתתפות ראש אמ"ץ, ראש אמ"ן, מתפ"ש ובכירים נוספים במערכת הביטחון, דווח על צפי להגעת משטי מחאה לחופי עזה של מפגינים – וצה"ל פנה לשר הביטחון לקבלת הנחיות.
שר הביטחון הנחה את צה"ל לאפשר למשטי המחאה להגיע לחופי עזה, להוריד את המפגינים לתוך עזה, ולהחרים את הספינות ולהעבירם לנמל אשדוד – כדי שישמשו להוצאת תושבי עזה שיהיו מעוניינים להתפנות מעזה.
שר הביטחון ישראל כ"ץ מסר: "מי שבא להפגין בחופי עזה – נשלח אותו לתוך עזה ונשתמש בספינות לטובת הוצאת תושבי עזה שיהיו מעוניינים להתפנות מרצון".





















תותח!!!
ככה עושים !
כץ י'תותח אין עליך!!
רעיון אדיר! יא'מטוס קרב! אבל נראה אותך מצליח… גבר!
חסר לנו גויים בארץ?