לשכת ראש הממשלה מסרה הערב כי ישראל נענית להזמנת המתווכות בגיבוי ארצות-הברית, ותוציא משלחת לדוחה ביום שני במאמץ לקדם את המשא-ומתן.
ערוץ אל-ערביה הסעודי מדווח ממקורותיו כי הושגה הסכמה בין ישראל לחמאס על הפסקת אש זמנית שתימשך לאורך חודש רמדאן. עם זאת, נמסר כי המשא ומתן סביב השלב השני של ההסכם עדיין נתקל בקשיים משמעותיים.
על פי הדיווח, חמאס העביר למתווכים מסר לפיו הוא פתוח להפוגה זמנית בלחימה במהלך חודש רמדאן. עם זאת, נכון לעכשיו, אין אישור רשמי לדיווח זה מכל גורם אחר, הן מצד ישראל והן מצד המתווכים.
הסוגיה המרכזית במשא ומתן ממשיכה להיות הדרישות ההדדיות של הצדדים, כאשר ישראל דורשת ערבויות ביטחוניות משמעותיות, בעוד שחמאס מתעקש על הסרת המצור על רצועת עזה ושחרור אסירים.




















