במהלך מבצע שערך היום כוח משימה מיוחד שהקים ממ"ז מרכז במטרה לסכל את הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, נעצרו בסוף השבוע 13 חשודים בשימוש והחזקת אמל"ח, וכן נתפסו אמצעי לחימה רבים מוסלקים.
במהלך המבצע בצעו שוטרי תחנות רמלה, לוד, כפר קאסם וטייבה יחד עם לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים במחוז מרכז, פעילות מוגברת וממוקדת בתחום האמל"ח.
ברמלה ולוד תפסו השוטרים 5 אקדחים, 6 מחסניות ומאות כדורים שעל פי החשד שימשו לפגיעה בין חמולות. בנוסף נחשפו בכפר קאסם 6 לבנות חבלה במשקל כולל של כ- 1.8 ק"ג חומר נפץ תיקני, ובטייבה נערכה פעילות ממוקדת במסגרתה תפסו 2 רובי 16-M.
כאמור, על פי הודעת המשטרה, במהלך החיפושים עצרו שוטרי מחוז מרכז 13 חשודים.
בנוסף נאמר בהודעה כי חבלני המשטרה בחנו את הפריטים על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לציבור, ובסיום הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות, במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.





















"משטרת בן גביר" עושה את העבודה