ב'כאן 11' האשימו היום כי התבצע 'מחטף' בוועדת העבודה בכנסת, כשלטענתם הח"כים נדרשים לאשר קיצוץ בשכר עובדי המגזר הציבורי ולהחריג ממנו את מוסדות הפטור של החינוך החרדי. החרגה זאת אושרה לטענתם על ידי סמוטריץ' בגלל שהיו"ר אייכלר לא הסכים להצביע אם לא יחריגו, וההצבעה חוסכת 5 מיליארד שקל לקופת המדינה.
בתגובה להאשמות הודיעו בציונות הדתית כי מדובר בהחרגה לגיטמית, של גוף שאינו נחשב עובד מדינה. "לא מחטף ולא נעליים" נכתב בהודעה הרשמית מטעם המפלגה. "מי שלא כלול בקיצוץ זה מי שלא עובד מדינה. גוף שרוב תקציבו לא מהמדינה לא נחשב עובד מדינה. מי שממומן ע״י מקורות פרטיים – המדינה לא מקצצת לו".
"זה בדיוק הקריטריון שהיה בקורונה" סיכמו בהודעה. "אבל אם אפשר לשקר, להסית ולסכסך אוכלוסיות אז למה לא?"





















איזה שמאל! מה הם לא יעשו בכדי שהימין ובעיקר החרדים, לא יקבלו כסף ו/או כבוד ושלטון…
הכל כשר כשזה מגיע לשמאל לעשות…
איזה תירוץ עלוב! אז מחריגים אותם דווקא בגלל שגם ככה הקיצוץ אצלם היה קטן יותר באופן יחסי?. אם אני מקבל 100% מהמשכורת מהמדינה, ומקצצים לי 2%, אז מי שמרוויח 50% מהמדינה, שיקצצו לו 2% באופן יחסי. כל דבר אחר זה פשוט שחיתות והנסיון להציג את זה אחרת זה ספין רקוב מוסרית.