סמוך לשעה 11:50 התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן אודות שריפה על גג מלון אלכסנדר ברחוב חבקוק הנביא בתל-אביב יפו.
למקום יצאו 6 צוותים ומנוף גבהים, בפיקודו של מפקד המשמרת. עם הגעתם למקום, הבחינו בשריפה על גג המלון.
מפקד המשמרת, רב רשף יובל שאשא מתאר: ״עם הגיענו למקום הבחנו בשריפה על גג המלון. צוותים עלו לגג המבנה ובמקביל הצבנו מנוף גבהים על מנת לבצע כיבוי בגובה. הצוות הראשון דיווח כי בגג המבנה ישנה בעירה של דק עץ והחלו בביצוע פעולות סריקה וכיבוי. הצוותים פעלו במקום בשיתוף פעולה עם קו מים ממנוף הגבהים וביצעו כיבוי סופי של מוקד הבעירה. לאחר סריקות לא היו נפגעים באירוע״
למקום הוזמן חוקר דליקות לבחינת נסיבות פרוץ השריפה.





















