תושבים בעזה מדווחים שהעירייה ניתקה את המים לבתי התושבים באזור שכונת תל אלהוא הנמצאת בדרום מערב העיר, זאת במטרה למתוח קו מים ישיר לביתו של ראש העיר, יחיא סראג', המשמש כבכיר בארגון הטרור חמאס.
ניתוק המים לתושבים התרחש ארבעה ימים לאחר שעיריית עזה הוציאה כרוז, שהתלונן על כך שהמים הפסיקו להגיע לעיר מהקו של חברת "מקורות", שסיפק 70% מצרכי המים של העיר.
מסתבר שראש העיר מתלונן על המחסור במים לתושבים, ובו זמנית גוזל מהם את המים, לטובת ביתו הפרטי.





















מצוין רק ככה הם יעשו עסקאות
הכי כיף לנתק מים וחשמל עזה מישראל ואז לעשות כתבה שזה חמאס שמנתק את המים וחשמל בעזה כדי לבצע שטיפת מוח ליהודים שהינה חמאס מבצע פשעי מלחמה ולא ישראל. חלילה שנודה שיהודים הם נבלות מבצעים פשעי מלחמה