אם חשבתם שחסימת איילון והסתה חסרת תקדים נגד ראש הממשלה, אלו האמצעים הגרועים ביותר שפעילי השמאל עושים בהם שימוש – תחשבו שוב.
שפל חדש נרשם היום (שלישי) במחאת השמאל נגד שרי הממשלה, כאשר פעילי שמאל קיצוניים החליטו למחות באופן אישי נגד ילדיו הצעירים של שר התפוצות עמיחי שיקלי.
ילדיו של שיקלי, תלמידי כיתות א' וד', הגיעו היום בתום יום הלימודים לתחנת האוטובוס, ממתינים שההסעה תגיע לאסוף אותם כבכל יום.
שם, חיכתה להם הפתעה לא נעימה, בדמות סטיקר: "שיקלי, אינכם רצויים כאן", ופעיל שמאל שחנה במקום עם כלי רכב ועליו פוסטר ענק: "שיקלי, השר להפקרת החטופים".






















ראיתי כבר קווים אדומים יותר מזה חחחחחחח
כמו?
עלובי נפש ותתי אדם. אי אפשר יותר נמוך.
הידה שרה הולכים הביתה
לירוק למפגינים האלה בפנים
ושיקלי וחבריו לא שווים יריקה או 120 ויותר יריקות?
אורי , התכוונת לכל מלקקי בור הביביוב הימני שבשביל להגיע אליהם צריך לרדת לתחתיות הזבל והאשפה האנושית . ביבי שופכין וממנה מצחינים .
גם למאלנים יש ילדים ואם מפגינים ימניים יעדו כזה דבר התקשורת הביטחונית כמוך לא תרפה מהנושא ותסביר למה זה חמור
נכון כך צריך לעשות כפי שהליכוד עשה לסילמאן לאלקין ולסער הפגנות וצעקות והפחדות לשחק במשחק של ביבי על כולם יוטלו אותם חוקים
לא, לא הלכו לבית הספר של הילדים והשפילו אותם.
הלכו ועוד איך. וגם מול משפחות שכולות. קיללו את כל המשפחה. אני לא מסכים עם השיטה אבל כנראה שהם למדו מהגדול מכולם, מר ביבי נתניהו ומכונת הרעל שלו
אתה מכונת הרעל מנצל את הממלכתית של נתניהו שהוא לא תובע אותך
לשמאל נישאר רק שקרים ביד
השמאל היו ונשארו זבל , והזבל רק מסריח יותר ויותר, למה הימין לא עושה להם אותו הדבר, להטריד אותם בדיוק ככה
אלו הנאורים..
איפוא היועמ"שית עכשיו למה היא שותקת כשנבלות של ה0מאל המטונפים מפגינים ומציקים לילדים קטנים רק בגלל היותם ילדים של שר מהימין ואיפוא כל היפי נפש ?????? נעלמו הימין צריך להתהפך עליהם
כי היא אחת מהם ! מה לא ברור !
היועמשית כלבה בעצמה. למה שתגיב? רק נובחת.
כי היא כלאפתא כמוהם
אל תתווכחו עם טיפשים
הימין צריך עכשיו להיכנס לביבי שופכין , כל הרפש והאשפה , כל הזבל והזוהמה . אמן במהרה.
אין ספק אין אידאולוגיה בשמאל רק שנאה מטורפת ,מאבדים שפיות,מאבדים קהל,אין טיעונים רק שנאה ואין דיונים שפויים.מצטיינים בהפרעות והתפרעויות שימוש וגניבת נשק .יש לי עוד דוגמאות די מגעילים
אין שמאל יש בטחון. יש שמאל סכנה לבטחון ישראל
אין יוספה יש שקט ושלווה
חלאות. רקובים, עלובים ןמתועבים. מתי יגיע היום שחלאות כאלה ייענשו. עד מתי ההפקרות שהשמאלנים המטונפים יעשו מה שהם רוצים, בלי חוק, בלי סדר בלי דין ובלי דיין. מנוולים, אומללים ומטורללים מהצד השמאלי המטורלל לא ייענשו עד שתקום רפורמה משפטית.
מצחיק לראות תגובה כזו לאחר מה שמכונת הרעל המשומנת שלכם עשתה
אתה נראה לי מזה אדם מסריח
חלאות. עלובים. בריונים ואומללים. מחנה שאין לו מנהיג חזון ודרך. אבל יש לו שנאה והמון. ויש לו פחד כי הוא מאבד את השלטון פעם אחר פעם. אין ג'ובים אין פרוטקציה אין משרות. המלחמה היא על מי ישלוט . הם לא אוהבי המדינה הם מחריביה
בושה!
סמול ארור צריך לירות בהם.
מחבלים לכל דבר
למערכת,
תמחקו את דברי הבוט האירני
ירבו כמותו בישראל!!!
והשמאל יעוף מכאן במהרה כי באמת הוא לא רצוי
= רצח כלפי ילד
אם היו נופלים לי לידיים פעילי השמאל הזבל .הייתישובר להם את העצמות
יכול להגיע כל מוצ"ש לקפלן בתל אביב, יש מלא פעילי שמאל וקפלניסטים
ןון
ערב רב, מי שעשה את זה הם לא יהודים אלא בהמות מהזן הנחות ביותר… אם נסתכל לעומק תבינו שצריך לרחם על אותם אנשים כי אין להם מה לעשות בחיים… בדר"כ מדובר בערירים או אנשים חסרי משמעות בחיים.
לא מופתע מנבזות הקפלניסטים
אנשים עלובי נפש.
בושה. ירדו לתחתית הביוב
עלובים. לא מתעסקים עם ילדים. התדרדרתם עד התהום. תטפלו בשר ולא במשפחתו
צריך לעשות להם אותו הדבר.להמתין להם ליד הבית שלהם ולא לתת להם מנוחה לא יום ולא לילה.עד שיבינו איפה הם חיים.בושה וחרפה לאן היגענו עם אנשים שהורסים את המדינה.
שלא יהיה להם שקט לכל החיים.
מי שהרס את המדינה זה ביבי שלך וממשלתו .ואני לא מצדיקה את מה שעשו האנשים האלה לילדים .אבל גם הוא אשם במה שקורה במדינה
מכוער מימין ומכוער משמאל. בתקופת ממשלת בנט סילמן ושקד וב"ב סבלו מטרור.
צריך לפרק לחלאות את העצמות אז אולי ירגעו
שמאל הזוי מגעיל פחי אשפה .הפסדתם בבחירות ועדיין אתם תפסידו בבחירות
המדינה שלהם חוצפנים מכניסים ילדים בגיל 8 למלחמה שלהם עכשיו השואה יותר מובנת עם הרוע הזה
אז גם אתם בשמאל תגיעו לכל מקום שנמצאים ילדים של חברי הכנסת ובכלל וכן תלבינו אותם גם אתם בריונים ועלובים אלימים אני מקווה שתיפלו יום אחד עם אזה אנשים והם ידאגו לפנצ׳ר לכם את כל הרכבים שאתם מגיעים לחסום לידים אתם עלובי הנפש
אבל בזמנו שהיו מגיעים מפגינים של הימין לבתים של חברי הכנסת היו חוסמים אותם המשטרה
ולמחרת היו מצמידים להם אנשי ביטחון אבל לימין שיפגעו בהם אפה את היועצת פרקליט המדינה מי שעשה מעשה נפשע כזה אתם בהמות ואנשים בלי ערכים ביריונים על ילדים
אבל בתיקשורת 11.12.13 לא פוצים פה אם זה היה להפך היו פותחים אייטמים ֶאבל חיי ילדים וחברי כנסת ושרים דמם מופקר תתביישו לכם תיקשורת עוינת
שיקלי חדל אישים. אני לא בעד לערב את הילדים שלו אבל הוא צריך להיות רחוק מחברת בני אדם. נוכל, בוגד ומקבל שוחד. מסכנים הילדים שזה אבא שלהם
זה מה שעשה היטלר לא הבחין בין לילדים למבוגרים שרף את הירוק יחד עם היבש
0מאלנים בזויים
מי אמר שאלה אנשי שמאל?
לא צריך להגיד ! רק אנשי שמאל יכולים לחשוב ולעשות הכל בחסות הדמוקרטיה הישראלית בישראל
המדרון כלכך תלול, עד לאן ירדו עלוביי הנפש האלה,?.
חלילה אם איש ימין היה עושה לאחד מילדיו של חכ מהאופוזיציה, ?היוהפותחים מהדות האופן דרמטי,.
פשוט, פשוט, עלוביי נפש.
צריך לתת להם מכות עד זוב דם כך יבינו
יותר גרועים מערבים ,שנאה חסרת תקדים
כשהעזו להתקרב לילדי בנט כל השמאל זעק…
צבועים
השנאה מנוולתם.
תתי אדם.
צון דבילים זקנים!!!
מעניין כאשר הציקו לילדיו של סילמן ולילדים שלצאנשים מחוץ למחנה שלכם זה לא הדאיג אתכם
צבועים
לא הציקו לילדים שלהם. די לשקר.
הציקו גם הציקו. עברו חרמות.
במדינת ישראל לכנופיית קפלן מותר הכל .כולל איום על ילדים אחזקת נשק לא חוקי .ניסיון לשרוף את בית ראש הממשלה .פריצה למעון בירושלים .גניבת טנק מאנדרטה בגולן .
לא יעשו להם כלום !
כי אין שופטים בירושלים .
כל דאלים גבר.
מפגינים נגד שרים אפשרי בגבול הטעם הצביר אבל מול הילדים הקטנים אתם מפגינים דפוקים בשכל מצריך אישפוז בבית חולים לחולי נפש או חבית הסוער בושה לכם רוב העם לא איתכם וזה טוב
איזה אפסים חזקים על ילדים,רק מראה את רמת המחנה
השמאל אתם אבודים הייתם ותשארו. תקופת בן גוריון לא תחזור נגמר. היום הימין 80 ללא רמאות השמאל 20 . נפלתם ומי שלא טוב לו שיעזוב את הארץ היום הטיסות זולות. אתם מאים להציק לילדים קטנים ? אתם חולים ואין לכם תקנה . חטופים ? למה לכם אכפת מחטופים? הצחקתם אותי. אתם מחפשים את המזבח לאחוז בו .
למה קו אדום? הילדים של שיקלי יותר חשובים ממי מהחטופים?
מה ההבדל בין מחבלי החמס ? לאנשים חסרי מוסר !עושים הכל והכל לפגוע בדמוקרטיה ! במיוחד לרצוח את נפש הילדים של שיקלי !!!
אנשים מסוכנים אלו לדעתי יכולים גם להיות קניבלים בפרהסיה !!! רק למען הנקמה בדמוקרטיה הישראלית !!!
כשנוהגים כמו ימין נאמן לנתניהו זה לא נעים בכלל.
זה מה שפעילי ליכוד עשו לילדיו של אלקיןי
טעות של מקבלי ההחלטה של אנשי השמאל, בהפגנה מול ילדים, הם "מצדיקים כביכול" את רדיפת אנשי הימין, שכעת ידרשו את הגנת השב"כ על כל נושאי משרה בממשלתם, ובכנסת. את המאבק יש למקד מול אנשי הימין, מקבלי ההחלטות, ולא כנגד בני משפחתם !
חברים יקרים.
צריך להבין ברגע שמשתמשים בצורה מסוימת היא תחזור אליך כבומרנג.
לכן ביבי וחבר מרעיו בתקופת ממשלת השינוי השתמשו בשיטות נלוזות וקשות כלפי שרים , חברי כנסת ובני ביתם…שלא יתפלאו שאחרים משתמשים באותם מוצרים….
כמו כן בשיטות שעכשיו משתמשים אנשי מתנגדי הממשלה ( יש בהם גם ימין וגם שמאל ) שלא יתפלאו כי בפעם הבאה שהם יהיו בשלטון ישתמשו באותם שיטות…
אז אנא מכולם בואו נרגיע נוריד להבות ונחשוב לטווח ארוך
שפל של מדרגה.מגיע להם עונש חמור אך אנחנו יודעים שהאכיפה היא בררנית.אם היה מצב הפוך היו עושים עליהום על הימין.אף אחד מהשמאל לא מגנה.בושה .לערב ולהפחיד ילדים
אנשים עלובים איפה כל יפי הנפש אם זה היה משהו מהימין מזמן היה בכלא השמאל איבד את השכל
איפה האכיפה עברו כל גבול מי עומד מאחוריהם צריך לבדוק ולטפל בהם על פי החוק
וכשהשופרות צעקו מתחת לחלון של הילדים של בנט, זה יותר טוב?
השמאלנים הקפלניסתים
היגיעו לשפל המדרגה.
צ'חצ'חים עלובים.
לעצור את המוולים האלה בתאים עם עכברים ופשפשים וגזור דינם לשנות מאסר ארוכות עם עבודת פרך . רק כך השמאלנים הקיצוניים ילמדו מהן זזכויות אדם ומהי דמוקרטיה
מי יתןוירדפו את ילדיכם כולם ורצוי אהובי נפשכם מחמד לבבכם חמאס ניקים מעזה הם ילמדו את ילדיכם אהבה מה היא שקי זבל חארות שכמותכם מתי כבר נשב שבעה עליכם מקווה במהרה בימינו
זה לא פעילי שמאל, אלו אזרחים שאיכפת להם מהמדינה ונגד ממשלת האחים המוסלמים.