במהלך פעילות יזומה אתמול (א'), כוחות צה״ל מחטיבת הבקעה והעמקים ולוחמי יחידת הגבולות של משטרת מחוז צפון סיכלו ניסיון הברחה מירדן לישראל.
השוטרים איתרו ארבעה אקדחים במרחב הצפוני של חטיבת הבקעה והעמקים.
אמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל במחוז צפון.





















כל הכבוד להם
לצה"ל, כמובן