תושב לוד בשנות ה-30 לחייו נעצר אמש על ידי שוטרי תחנת מוריה בירושלים בחשד שהתחזה לחייל מילואים וניסה להבריח פלסטיני שוהה בלתי חוקי כשהוא מוסתר בתא המטען של רכבו.

האירוע התרחש בשעת לילה מאוחרת סמוך למעבר ביתר, כאשר שוטרים שביצעו פעילות יזומה נגד כניסה בלתי חוקית לישראל הבחינו ברכב שהגיע מכיוון יהודה ושומרון. חשדם התעורר כאשר זיהו חולצת מדי צה"ל שהייתה תלויה באופן בולט על מושב הנהג.
בבדיקה יסודית גילו השוטרים פלסטיני תושב בית לחם שהסתתר בתא המטען של הרכב. בנוסף, נמצא ברכב חומר החשוד כסם מסוג קוקאין בכמות שאינה לצריכה עצמית. שני החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת מוריה. היום יובאו שניהם לדיון בבית המשפט בבקשת המשטרה להארכת מעצרם.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל מעורבות בהסעת שוהים בלתי חוקיים – פעולה המהווה לא רק עבירה פלילית, אלא סכנה ממשית לביטחון המדינה ולאזרחיה", נמסר מהמשטרה. "הסעת שב"חים תיתקל באכיפה תקיפה, מעצרים, תפיסת כלי רכב, והעמדה לדין ללא פשרות".




















