התרעות הופעלו ביישובים זיקים ונתיב העשרה בעקבות ירי טילים מעזה. הטילים נפלו בשטח הרצועה, ולא היו נפגעים באירוע.
מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 21:28 בנתיב העשרה ובזיקים, זוהו שלושה שיגורים מצפון רצועת עזה. השיגורים לא חצו, ונפלו בשטח הרצועה, אין נפגעים".
מדוברות מד"א נמסר: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת חוף אשקלון, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מגן דוד אדום לא על נפילות ולא על נפגעים. עדכון בהמשך במידת הצורך".
לפני שעה קלה חיל האוויר יירט שיגור של טיל בודד לעבר אשקלון. בעקבות השיגור דובר צה"ל בערבית הוציא הודעה לתושבי היישובים הסמוכים לאזור ממנו הגיע הטיל, להתפנות לקראת התקפות צה"ל.




















