סבב נוסף של שיחות גרעין צפוי להתקיים ביום ראשון הקרוב במוסקט, עומאן. שר החוץ של עומאן עדכן הבוקר כי הסבב השישי של שיחות המשא ומתן בין ארה"ב לאיראן יתקיים בתיווך ארצו.
בהודעה שפרסם בחשבון ה-X שלו כתב בדר אל-בוסאידי: "אני שמח לאשר כי הסבב השישי של שיחות ארה"ב-איראן יתקיים במוסקט ביום ראשון הקרוב, ה-15"

משמעות ההודעה על קיום השיחות היא שחרף העובדה שהאולטימטום של טראמפ שהעניק לאיראן 60 יום להגיע להסכם פג היום, הנשיא האמריקני נותן לאיראנים עוד שהות נוספת בניסיון להימנע ממתקפה ישירה על מתקני הגרעין.
מוקדם יותר הבוקר דווח בכמה כלי תקשורת בעולם כי ישראל השלימה את ההכנות לתקיפה באיראן וכי התקיפה עשויה לצאת לפועל בימים הקרובים.
.




















