סטיב וויטקוף, שליחו המיוחד של נשיא ארה"ב למזרח התיכון, התייחס הערב (רביעי) למגעים עם איראן, שלפי הנשיא טראמפ עשויים להתחדש כבר בשבוע הבא אחרי הפסקת האש שנכנסה לתוקפה אתמול, ואמר כי "אני מקווה שנשיג הסכם שלום מקיף עם טהרן". לדבריו, "יש לי תחושה חזקה שהיא מוכנה".
עוד אמר וויטקוף: "הפסקת שיתוף הפעולה של איראן עם הסוכנות הייתה טעות, אם הם רוצים להימנע מתקיפה נוספת, עליהם לנהל משא ומתן איתנו ולשתף פעולה עם ג'רוסי. לטהראן אין זכות להעשיר אורניום".
בהמשך התייחס גם להרחבה אפשרית של הסכמי אברהם, לאחר שנטען כי הישגי ישראל במערכה עשויים לגרום למדינות נוספות באזור להצטרף, וחשף: "אני חושב שיהיו לנו הכרזות גדולות על מדינות שיצטרפו להסכמים".





















בסוף רק הימין מביא שלום ושהשמאל יאכלו את הכובע…!!